Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Demokrasinin vakıası, delaleti ve hakikati işte budur!
O kadar ki bazı "islamcılar" hatta içlerinden kimi "şeyhler, Aydınlar" ister iyi ister kötü olsun demokrasi aldatmacasını bağırlarına bastılar. Kendilerine demokrasi hakkında sorarsan, yöneticinin seçimi olması itibariyle onun caiz olduğu cevabını sana verirler. Kötü niyetli olanları ise egemenliğin halka ait olması anlamında sahiplendikleri demokrasi için, belirlediği hakiki manasından uzaklaşarak dillerini eğip bükerler ki Bu hakiki mana, çoğunluğun görüşünün dilediği şekilde yasamada bulunmak, helalleştirmek, haramlaştırmak, güzeli ve çirkini belirlemek ve "özgür"ferdin tasarruflarında dilediği şekilde davranması mesela, dilerse içki içmesi, dilediği ile zina etmesi, demokrasi ve özgürlükler adı altında mukaddesata dilediği biçimde hakaret edip sövmesidir.
Köklü değişimKitabı okuyor
Enes'in rivayet ettiğine göre, Peygamber sallallahu aleyhi ve alihi vesellem şöyle buyurmuş: "Gıybet, zinadan daha kötüdür. Zira zina işleyen tövbe eder, gıybet yapana ise tövbe yoktur."
Sayfa 57
Reklam
"Cabir ve Ebu Said (r.a) Hz. Peygamber'den (s.a.v) şöyle rivayet ediyorlar. "Gıybetten kaçınınız. Muhakkak ki gıybet, zinadan daha kötüdür. Çünkü kişi, bazen zina eder tevbe eder ve Allah tevbesini kabul eder. Gıybet yapan kimse ise, gıybeti yapılan kişi kendisini affetmedikçe Allah tarafından affedilmez.2
Sayfa 148 - Çelik YayıneviKitabı okudu
"Batıl şeyleri konuşmaktan maksat, yapılması haram olan şeyleri ve işleri nakil, rivayet ve hikaye etmektir. Bu tıpkı, zinadan ve zina edenlerden bahsetmek, fasıkların yaptıkları gayr-i meşru işleri anlatmak, haramları akla getiren ve özendiren sözler söylemek ve batılı tasvir etmektir. Bu türlü şeyleri konuşmak haramdır. Çünkü bu konuşmalar haramları teşvik anlamını taşır. Gelişi güzel üsluplarla haramları eleştirmek de helal değildir. Çünkü çoğu eleştiriler; kötülükleri öğretmek, onlara revaç kazandırmak ve itibar sağlamak hükmüne geçer."
Sayfa 42 - Çelik YayıneviKitabı okudu
Ne ironik: İntihar eden, zina yapan ya da cinayete kurban giden karakterlerin şairane kişiliklerini yakalıyor ve bir süre sonra onlara bütün kalbimle inanıyorum. Onlar ne dese doğru.
O günlerde bir kadının kocasına itaat etmesi gerekirdi Rachel. Boşanmak utanç vericiydi, sadece zina yapanların boşanmasına izin verilirdi, evlilik yürümüyorsa müebbet almışsın demekti.
Reklam
Mesela bir insan kendi eşi olmayan birini yahut alkol kullanmayı arzulasa ne olur? Arzunun kendisi, alkol içmeyi ya da zina yapmayı ahlaki hale getirir mi? Tabii ki getirmez. Bizler, arzunun kendisinden sorumlu tutulmayız, hepimizin arzuları vardır. Ama biz, bu arzularımızla ne yaptığımızdan sorumlu tutuluruz.
Sayfa 185
Erdoğan’ın AKP rejimi, İslam bayrağını sallayarak ve kürtaj, zina, içki ile ilgili yasaklar gibi simgesel muhafazakâr politikaları destekleyerek, Türkiye toplumunun en geri kesimleri arasında kendisine bir seçmen tabanı oluşturmuş durumda. Ancak bu, dünyanın geri kalanında siyaset seçkinlerinin destekledikleri neoliberal programdan özünde farksız olan, katı bir programı sarıp sarmalayan yeşil renkli bir ambalaj kâğıdıdır.
Yazarın Türkçe basıma özel önsüzünden.Kitabı okuyor
"Özellikle dul kadınların başkaları ile cinsel ilişkiye girdik­leri zaman zina olacağını, ancak kendisi ile ilişkiye girerlerse tam tersine sevap olacağını, hatta kendisinin bu işle görev­lendirildiği için ilişkinin zikir hükmüne geçeceğini söyledi. Kendi cinsel organından nur yayıldığını ve herkesin bu nur­ dan nasiplenmesi gerektiğini, cinsel organının 'nur çeşmesi' olduğunu ve herkesin bu çeşmeden içmesi gerektiğini anlattı."
Reklam
Baksana, şu sefil davet-i umumiye Aşk kelimesi olmuş battaniye, Zina denen pisliğe. Bu nasıl bir hâlet-i ruhiye? Sanki asr-ı cahiliye, Günahlara davetiye, O hâlde cehennem de Müthiş bir ikramiye!
“Kadınlarda, ihtiyaç duyulan olma arzusunun, sevilme arzusunun, sadakatsizlik psikolojisindeki rolü, erkeklerdekinden daha büyüktür. Hazreti İsa zina yapan bir kadından değil de yalnızca tek sevgiliyle yetinmeyen bir kadından söz etmesine karşın, çok sevilmiş olması nedeniyle, onun daha fazla bağışlanacağını söyler.”
Sayfa 102 - Say yayınlarıKitabı okuyor
“Erkeğin öz değerlendirmesinde ise buna benzer olumsuz bir etki, onun zina yapmış olması gerçeğiyle ilişkili değildir. Hatta bazı erkekler evlilik dışı birçok ilişkinin egolarını güçlendirdiği ve özsaygılarını arttırdığı kanısındadırlar.”
Sayfa 101 - Say yayınlarıKitabı okuyor
Tanrı insanların şehvet düşkünlüklerini ve ihtiraslarını engellemek için bu hastalığın onların arasında hüküm sürmesine izin vermiştir, bunu büyük zina günahı­nı cezalandırmak için yapmıştır. Böylece Tanrı, Mısır ülke­ sindeki bütün insanların ve hayvanların (vücutlarının) çı­banlarla kaplanması için, Musa'ya Firavunun önünde havaya toz serpmesini emretmiştir.
İnsanın şehevî arzularının çoğu kadınlara duyulan hissiyatlardır. İnsan bazen bir elbisesi içinde bir bayanı görse eşinden daha güzel olduğunu hayal eder ve o bayanın hep güzel vasıfları aklına gelir, başka vasıflarını düşünmez. Daha sonra kişi evlenmek için adım atar. Eğer istediğini elde ederse bu defa o kadının daha önceden düşünmediği ayıplarını görür. Böylece ondan usanır ve daha başka şeylerin peşine düşer. Oysa bu kişi bilmiyor ki zahiri olarak hedefine ulaşması demek belki de sıkıntılarla da karşı karşıya gelmesi demektir. Zina eden kişiler bu fuhşiyata bu şekilde bulaşır. Çünkü onlar kadınlarla oturup kalktığında o kadınların ayıplarını görmezler, sadece dış güzelliklerine bakıp aldanırlar. Daha sonra ise başka kadınlara gitmeye başlarlar.
Sayfa 164Kitabı okudu
1.500 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.