haziran ayı özetim;
okuduklarım: 2 haziran=>Close to You→ 6/10 14 haziran=>Atlas Altılısı→ 280 sayfa okuyup yarım bıraktım. +son anda reading slumptan çıkmak için 445 sayfalık wattpad kitabı okudum💆🏻‍♀️ izlediklerim: 10 haziran=>firebird→7/10 16 haziran=>obsession→10/10 17 haziran=>me before you→9/10 19 haziran=>it:welcome to derry (bilmem kaçıncı rewatch)→10/10 22 haziran=>heated rivalry (izlemek icin biraz gec kaldim galiba🙊)→9/10 27 haziran=>heartstopper→5/10 bu ay maalesef benim için pek güzel geçmedi. hazirana girdikten sonra, özellikle ilk iki hafta, kendimi zorlasam bile hiçbir şey yapamadım. tüm günler uyudum ve bir zaman sonra bu aşırı bunaltıcı gelmeye başladı. pek kitap okuduğum söylenemeyeceği için izlediklerimi de eklemeye karar verdim🙌🏻 aslında şuan bakınca gayette bir şeyler yapmışım gibi duruyor?! anca haziranın sonlarına doğru biraz daha kendime geldim galiba. ama bir sürü başladığım anda bıraktığım film var😔 (the hunger games, se7en, love rosie...)
1000Kitap
Haziran Recap & Temmuz TBR - 2026
Bu ayki yazarım Kiera Kass'ti bu yüzden genel olarak onun kitaplarını okudum. ~ Elit ~ Saraydan Hikayeler - Prens ve Muhafız ~ The Queen ~ Sonsuza Dek ~ Veliaht Prenses ~ Taç seri hakkında genel yorumum gittikçe kötüleşmesi oldu. özellikle son iki kitabı sevemedim maalesef. ~ Kalbim Hariç Her Şey güzeldi bayağı aktı ama çok hızlı oldu ya ~ Yaşlı Adam ve Deniz ne okudum anlamadım, sanırım anlamadığımdan gereksiz uzatılmış geldi ~ Sınıftan Yükselen Sesler okuma hızım artsın diye okudumm ~ Düğme Savaşları ilk kitabını okumamıştım pek bir şey anlayamadım o yüzden ~ Çehov’dan Seçme Öyküler Çehov yani ~ Babalar ve Oğullar reread oldu daha iyi anladım Bu ay beklediğimden daha az kitap okudum maalesef 😔 neyse yaz tatilinde düzelteceğiz umarım • Güncel olarak okuduğum kitaplar
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
🎬 SON KARE DEVAM 2026- / 1 sezon, 8 bölüm / Mayıs 2026 da izledim Her bölüm yaklaşık 45 dakika Türkçe Kanal / Nerden izlerim : Gain / Gain , İnternet Puan IMDb : 6.6 / Benim : 7.5 Tür: Suç, Polisiye, Dram Türk Yapımı 18+ Yönetmen : Aytaç Çiçek Senaryo: Ali Doğançay Yapımcı: Ali Burak Ceyhan 📌 KONU : Son Kare, yaşadığı zorlu bir dönemin ardından psikoterapist kontrolünde mesleğine geri dönen Cinayet Masası komiseri Sare Baykal'ın, gizemli cinayetleri çözme çabasını konu almaktadır. Sare'nin yolunun ünlü moda fotoğrafçısı Atlas ile kesişmesiyle birlikte ikili, kendilerini belleğin karanlık sularında ve şüphe dolu bir bilmecenin içinde bulur. 💬 YORUM : Ben diziyi gerçekten çok beğendim. En büyük artısı kesinlikle oyunculuklar. Özellikle Burcu Özberk'e polis karakteri inanılmaz yakışmış; oldukça doğal ve güçlü bir performans sergiliyor. Ben katilin kim olduğunu ikinci bölümde tahmin ettim ama buna rağmen kurgu ilgimi kaybetmedi, çünkü olayların işlenişi ve karakterlerin derinliği diziyi sürükleyici kılıyor. Finali de merak uyandıracak şekilde bırakılmış. Devam sezonunu kesinlikle bekliyorum. 📌"Bazen bir meleğin ve bir şeytanın dostluğu, dünyanın kaderinden daha ilginçtir." ✨ 🔄 DEVAM / İPTAL Hikaye devam edecek gibi gözüküyor 🎯 Bunu sevenler şunları da izleyebilir: • Mezarlık • Şahsiyet • Bozkır • Alef
PSİKOLOJİK HASTA ya da DELİ DEĞİLSİNİZ !/Otizm/Dehb
Hastalıklara başlarken İlk olarak genetik problemlerin ana çalışma mantığını ele almamız gerekiyor.Epigenetik hepimizin bildiği gibi çevresel koşulların dnayı etkilemesidir. Dna methilasyonu dediğimiz bu işlem tam anlamıyla şöyle işler: Diyelimki atalarımızdan bize takıntı geni geldi ama biz güzel bir ailede büyüyoruz böyle olduğunda dna methil gelip takıntı genlerimizi kapatıyor.Sevgi genlerimiz var ama kötü bir ailede büyüyoruz bu sefer dna methil gelip sevgi genlerimizi kapatıyor.Burada methil gene müdahale etmiyo histonu kapatıyo sadece gen aktif olmuyor.Asetilde açar.Histonda dnayı makara gibi saran bir yapı aslında. Dehbin tek bir nedeni var o da anne babanın günahlarından dolayı şeytanın çocuğa musallat olmasıdır.ve özellikle Şeytan anne babanın günahlarından dolayı ana rahminde çocuğun dna methilasyonunu harekete geçiriyor histona yapışıp geni bozuyor.Allahın hakkı 3 tür anne baban 3.büyük günahı işlediğinde çocuk ağır genetik hasarla doğar.Yine onların atalarıda 3.büyük hatayı işlemiştir anne babanda işleyince üstüne çocuk genetik hasarla doğuyor.( 1 2 3 ten sonra.Gemişteki atalarının yaptığıda 1 2 3 olmuştur.Allahüteala onuda gizlemiştir.Belirli bir tekrardan sonra.Vücuda mikrop girdiğinde belirli bir sayıya ulaşmak için tekrar tekrar hata yapmanız gerekiyor tıbbi açıklaması böyle.) Ama Allahüteala hücreyi açmıyor.Yine ufak tefek sıkıntılar olur çocukta.İlerleyen zamanlarda çocuk 20 yaşına geldi diyelim anne baba büyük günah işlemeye devam ederse Allahüteala çocuğun hücreyi bir anda açıyor.Eğer genetik olarak müdahale edemediyse çocuk babaya karşı geldiyse en ufak sebepten babanın üzerindeki şeytanlar çocuğa geçiyor.Burda çocuğun rahatsızlanma nedeni de kuranı kerimdeki 54 farzlardan birini yerine getirmiyor olması.Eğer atalarının geçemediği imtihanları
• SIRASI BEKLEYENLER ALIŞVERİŞ 1•
~Sırası bekleyenler diye ileti atmıştım ( #306388334 ). Şimdi bu listeden ilk şu kitapları alacağım👇🏻; 1) Bungou Stray Dogs - Cilt 1 2) Şifacı Günceleri - Cilt 1 3) Açlık 4) Cash 5) Vatan Millet Samatya 6) Korku Avcısı ~Death Note'den sonra yeni manga serilerine başlamak istiyorum. Cash kitabı okumadığım türden, ilk defa o türden okuyacağım. Bakalım nasılmış. Vatan Millet Samatya ise, yazarının hikayelerime arada sırada baktığını görüyorum, onada bi bakayım dedim. Açlık kitabı ise, birinden alıntısını gördüm ve ilgimi çekdi. Zaten kısa bir kitap, belki 1 günde biter. Son olarak Korku Avcısı ise üyesi olduğum telegram grubuyla okuycam. Ağustosa kadar vakit var, yinede çok ilgimi çekdi erkenden okuyabilirsem okuycam.
1000Kitap