Zen

Zen
@Heviyemi
Ya siz , Nasıl bilirdiniz çocukluğunuzu ey cemaat? Nasıldı Öldürdüğünüz birinin cenaze namazını kılmak?...!! #Talihim yok bahtım kara . !#
Muallime
Lisans
Çocukların gülüşleri
56 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
ŞİİR KİTABI OKUMA ETKİNLİĞİ
Herkese iyi akşamlar, sevgili okurlar canım dostlarım. Gün geçmiyordu ki 1000 kitapta güzel bir etkinlik olmasın. Beni tanıyan okur dostlarım biliyorlardır ki şiiri çok seviyorum. Şiiri eminim siz de çok seviyorsunuzdur, öyle umuyorum. Şiir sevmemek ne mümkün? Şayet sevmeyenler için de bu ilk adım olabilir. An itibariyle şiir kitabı okuma etkinliği başlatıyorum. Cemal Süreya - Özdemir Asaf - Nazım Hikmet Ran - https://1000kitap.com/yazar/Attila-Ilhan - Can Yücel - Edip Cansever - Turgut Uyar - Ahmed Arif -Cahit Zarifoğlu - Erdem Bayazıt - Nuri Pakdil - Yahya Kemal Beyatlı - Ümit Yaşar Oğuzcan - Sezai Karakoç - Şükrü Erbaş -
Şiir
Zen
Beni de ekleyin didem madak pulbiber mahallesiyle katılıp bi kaç şairle devam edelim aynı yolda ... 😊🙌🙋
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Doğasının insana ihanetidir yalnızlık; özünde yaşamın da, ölümün de birer ihanet olduğunu kavradığımızda sorun yok.
Öteki Yayınları
Şiir
Zen
İnsan doğaya tabiyse yalnız değildir hiç bir zaman ...
Rahman ve Rahim olan Allah’ın adıyla.
Sevgili Dost, O'nun adıyla başlamak, kalbe öyle bir kuvvet verir ki, meşguliyet ne kadar çetin, ne kadar girdaplarla dolu olursa olsun, sonsuz irâdenin emânetidir artık... Sevgili Dost Neden insanlar kendi çıkmazlarının ağrısını, başkalarının mutluluğuna gölge düşürerek dindirmeye çalışıyor? Neden kendimizi kabullenmek yerine, bir başkasının erdemine imreniriz.Her insan muazzam bir haritadır. Ruhun sarp yokuşları, olağanüstü manzarayı görmek içindir, dinginliği bulmak için göl kıyısında bir çakıl taşı ışıltısı, bir mısranın serinliği...Çöl kızgınlığında içimize attığımız adımlar, kimsenin görmediği asude ziyalar... Sevgili Dost; İnsan uçurumunu da sevmeli, yankının son bulduğu, sesine ses gelmediği anları da bilmeli...Ki O'nun görüntüsünü hissedebilsin, görüntüsüyle bile varolmanın o hiçbir ruha sığmayan derinliğine erişebilsin...Yalnızlık, O'nun Sonsuzluğu'dur Dost...Kendi sonsuzluğumuza, bir an gibiyiz... Sevgili Dost; Bir kuşun tevekkülüyle taşıyabilseydik bize verilenin direncini, ah bu azalmalar çağında, ölmeden olmanın izahı yok ve başıboş bir avuntudan öte değil bildiklerimiz...İçimiz dünyanın rengini alalıberi, bütün ubudiyet şerhleri terkeyledi bizi...Zamanın virgüllere tahammülü yoktu ve bitmemiş cümlelerle ahdi soldu... Sevgili Dost, Sızıyor anların dehlizinden, varlığın sırları...Azaldığı bir yanılgıdır zamanın, gün yarını büyüten bir annedir.Bìldim, asıl yokluk, varlığın kalbine inen vehimmiş.Bildim, ben'im dediklerim, zaaflarıma vefa imiş.Bildim bildiklerim sanrılardan bir dağ imiş, Bildim konuşmanın tadı susmakta pinhan imiş, Bildim bu zaman, sualsiz kabul değil, yanılgı mektebiymiş. Bildim, ilim ince bir hesap, varım diyene girdap, hiç'im diyene arkadan yırtılan gömlek imiş... Sevgili Dost, İnsan hissettikçe kavrıyor içine sırlanan mucizevi
Zen isimli okura yanıt verildi
Zen
Amin sevgili Eylül. benim kelimelerim yetmiyor sizinle konuşurken hissettiğim heyecanı anlatmaya ... ve bence beni hissediyorsunuz ... 😊🙏🌸🌼💙💌
Rahman ve Rahim olan Allah’ın adıyla.
Sevgili Dost, O'nun adıyla başlamak, kalbe öyle bir kuvvet verir ki, meşguliyet ne kadar çetin, ne kadar girdaplarla dolu olursa olsun, sonsuz irâdenin emânetidir artık... Sevgili Dost Neden insanlar kendi çıkmazlarının ağrısını, başkalarının mutluluğuna gölge düşürerek dindirmeye çalışıyor? Neden kendimizi kabullenmek yerine, bir başkasının erdemine imreniriz.Her insan muazzam bir haritadır. Ruhun sarp yokuşları, olağanüstü manzarayı görmek içindir, dinginliği bulmak için göl kıyısında bir çakıl taşı ışıltısı, bir mısranın serinliği...Çöl kızgınlığında içimize attığımız adımlar, kimsenin görmediği asude ziyalar... Sevgili Dost; İnsan uçurumunu da sevmeli, yankının son bulduğu, sesine ses gelmediği anları da bilmeli...Ki O'nun görüntüsünü hissedebilsin, görüntüsüyle bile varolmanın o hiçbir ruha sığmayan derinliğine erişebilsin...Yalnızlık, O'nun Sonsuzluğu'dur Dost...Kendi sonsuzluğumuza, bir an gibiyiz... Sevgili Dost; Bir kuşun tevekkülüyle taşıyabilseydik bize verilenin direncini, ah bu azalmalar çağında, ölmeden olmanın izahı yok ve başıboş bir avuntudan öte değil bildiklerimiz...İçimiz dünyanın rengini alalıberi, bütün ubudiyet şerhleri terkeyledi bizi...Zamanın virgüllere tahammülü yoktu ve bitmemiş cümlelerle ahdi soldu... Sevgili Dost, Sızıyor anların dehlizinden, varlığın sırları...Azaldığı bir yanılgıdır zamanın, gün yarını büyüten bir annedir.Bìldim, asıl yokluk, varlığın kalbine inen vehimmiş.Bildim, ben'im dediklerim, zaaflarıma vefa imiş.Bildim bildiklerim sanrılardan bir dağ imiş, Bildim konuşmanın tadı susmakta pinhan imiş, Bildim bu zaman, sualsiz kabul değil, yanılgı mektebiymiş. Bildim, ilim ince bir hesap, varım diyene girdap, hiç'im diyene arkadan yırtılan gömlek imiş... Sevgili Dost, İnsan hissettikçe kavrıyor içine sırlanan mucizevi
Zen
Sevgili Dost gözlerimi actimm ve nedense tüm iletilerinizi okumak istedim .. oruçlu. oldugum bi sabah ve o kadar tok tuttu ki yazdiklariniz... :) Sevgili Dost o kadar güzel konuştuk ki sizle benimle yapılmış bi sohbet olarak görmek isteyince daha da hissettim ... iyiki sevgili dost iyiki bu yeryüzünde sizin gibi Analar var ... 😊🙏🌸🌼💙💌