Bir şeylere sahip olma duygusuna bir memlekete sahip olmak kendini bir yere başka bir yerden daha çok bağlı hissetmek de dahildir.Bırakmak demek her şeyi bırakmak demektir. Neredeyse benliğini de. Tamamı ile doğaya teslim olmak yerkürenin bir parçası haline gelmek demektir. Bize verilmiş olan her şey ki buna ilişkiler, sevgiler de dahildir ,aslında bize ait değildir. Hepsi emanettir ve bir gün zamanı geldiğinde bırakılacaktır."Bir şeyi kaybettim demeyin" der."Bir şeyi geri verdim" deyin."Çocuğunuz mu öldü, onu geri verdiniz. Karınız mı öldü? Onu geri verdiniz. Malım mı çalındı diyorsunuz? Oda geri verildi."Ancak bir şeye sahip olduğumuz sürece ona iyi bakmamız gerektiğini de söyler. Emanet önemli bir kavramdır..️
Kimin yaşamı olduğunu ölçmeden , bedenlenmiş her canın Allah’a ait olduğunu anlayarak , cana değer biçmenin bu gezegendeki en şeytani şey olduğunu farkederek ve sonucu ne olursa olsun elinden geleni yapmaktan vazgeçmeden , sakince , anlayarak yaşama sahip çık!
Ve asla Unutma...Biz zaferden değil seferden sorumluyuz.
—Bak dinle dedi ve devam etti:
Ben seni caddesiz ,kaldırımsız
Ellerinde yüreğini sana uçuran
Yalın ayak bir çocuk saflığında
Ardından koşarcasına
Kainatın tüm ışıklarını söküp
Saçlarını takarcasına
Ve...bir kez baktım gözlerinden
1000 kez doğarcasına Seviyorum!