Anlamını yitiren birşeyler mi var şimdilerde
yazdığım şiirlere yabancıyım, sokaklara yabancıyım
taşı delemiyor bir çığlık ve apansız bir
su oluyorum ipince, kendime sızıyorum
dünya yetmiyor bazen, bırakıp gidebilir miyim
Sabah saat sekizde "Akşam olsa...", haftanın ilk iş günü de "Bir an önce cuma gelse..." diye düşünmek, "Bir an önce ölsem" demenin başka bir biçimidir. Dünyadan aldığımız karşılık, dünyaya verdiğimize bağlıdır.
Acar BALTAŞ
Şimdi elimde kitap ve seri seçenekleri var onları yazacağım ve kararsızlığım konusunda bana yardımcı olmanızı isteyeceğimm
Fantastik Anlamda Elimdekiler
Gölge ve Kemik(bu PDF olacak ama diğer iki kitabı bende var ilk kitabı anlamamıştım)
KatabasisYerdeniz Büyücüsü(sadece ilk kitabı var elimde)
Büyücünün Yeğeni(ilk 5 kitabı var son ikisi eksik)
Harry Potter ve Felsefe Taşı(PDF olarak tüm seri elimde)
Dikenler ve Güller Sarayı(PDF olarak okumayı planlıyorum yine seriyi)
Medusa'nın Ölü Kumları 1(bu seri de PDF anlamında arkadaşım baya önermişti)
Amacım bu Haziran'ın son 10 günü içerisinde bitirebileceğim rahat ve akıcı bir fantastik ile ilerlemek çerezlik bir kitap olursa daha iyi olur
Klasik olarak ise
Zaman MakinesiMomoKüçük KadınlarSefiller(bunu okumak pek istemiyorum daha akıcı bir şeye ihtiyacım var)
Hayatın Mucizeleri(PDF)