Allah subhaneu tealanın ayetlerini saklayan, gizleyen ve sadece çiçek böcek dağıtan bir din olarak anlatan BELÂMLAR ve tabiileri…
1. Atatürk e lanet okurlar…(Şeriati ilğa ettiği için)
Atatürk’e lanet kolaydır çünki.
Şeriâti imparatorluk için kullananlara söz edemezler.
Harem kurup zevk sefa içinde yaşayıp, padişahlık için kardeş katl edecek kadar şeriatten sapmış olanlara tek kelime edemezler…
2. Ariel ŞARON a netenyahu ya lanet okurlar..(mescidi aksayı işgal ettiği ve Filistinlileri katl eden ülkenin başkanı olduğu için)
3. ABD başkanlarına lanet ederler…
Lanet etmek kolay ve lanet edince nefislerini tatmin etmektedirler.
PEKİ BU NAMUS YOKSUNU, ŞEREF YOKSUNU, BELÂMLARIN TEVBE SURESİNİ OKUDUKLARINA, CİHADA TEŞVİK ETTİKLERİNE ŞAHİT OLAN VARMI!????
Tam tersi EN BÜYÜK CİHAD NEFİSLE cihad yalanı, safsatası ve kıyasını yapmaktalar.
Peki bu zulm neden?
Bu küfür, şirk, masiyetler neden?
İşte bunu haykıranlara HARİCİ diyebiliyorlar.
Mücahidlere aşırı, radikal, sufeha(akılsız bakara suresi bkz)
Diyorlar.
Terörist diyorlar terörist.
Allah subhaneu tealanın Fİ SEBİLLİLLAHI için canını malını verenlere mücadele edenlere AKILSIZ, TERÖRSİT diyorlar.
Asıl terör İnsanları Allah subhaneu teala yolundan alıkoyan BELÂMLAR, MÜŞRİKLER,KAFİR VE MÜNAFIKLARDIR.
Allah subhaneu teâla ve tüm lanet edicilerin laneti onların üzerine olsun.