Kitap Önerisi Part 3
Yine fantastik ağırlıklı bir öneri olacak. Bu defa romantik ve distopya da içeren bir liste. Part 1 İçin: #300900777 Part 2 İçin: #301023021 Fantastik Kitaplar: Caraval Serisi: Scarlett Dragna ve Donatella Dragna annelerinin onları terk etmesinden sonra babalarının bozuk psikolojisi ve dur durak bilmeyen şiddetine maruz kalan iki kız kardeştir. Scar ve Tella büyükannelerinin Caraval oyunu hakkındaki hikayeleri ile büyümüştür ancak Scarlett hikayelerdeki Legend karakterine fazla inanıyordur. 7 yıl boyunca Legend’e mektuplar yazar ancak geri dönüş alamaz. Fakat düğününe çok kısa bir süre kala Scarlett, Caraval’a bizzat Legend’den iki isimli bir isimsiz davetiye alır ve hikaye başlar. Scarlett hayali bu olsa da kurtuluş yolunun nişanlısı olduğunu düşündüğü için Donatella ile Valenda’da nişanlısının yanında yaşadıkları ihtimaline tutunur. Ancak Tella’nın pes etmek gibi bir arzusu yoktur ve ablasını denizci Julian ile beraber kaçırarak Caraval adasına götürür. İncelemem: #301582540 (serinin tüm kitapları için incelemem mevcut, yan serisi için de mevcut ama önermiyorum o seriyi) Hırsızların Dansı Serisi: Kraliçenin rahtanlarından Aydınlıksisli Kazimyrah (favori kadın karakterim olur tüm kitaplar arasında) ve iki kız rahtan arkadaşı, krallıklardan ilki olduğunu iddia eden kanun kaçağı Ballenger ailesinin peşine düşer. Ancak daha henüz Kral olan Jase ve usta hırsız Kazi’nin yolları hiç beklemedikleri şekilde kesişecek ve asla istemedikleri bir serüvene sürükleneceklerdir. Benim çok sevdiğim bir kitap. Kadın karakter aşık oldu diye karakterinden ödün verip farklı birisine dönüşmüyor. Aynı şekilde Jase de öyle. Yalanlarla dolu bir aşk yaşıyorlar ve işler sarpa sarıyor. Gallant: Bu kitabı herkesin seveceğini düşünmüyorum öncelikle. Biraz karanlık bir atmosferi
1000Kitap
heather
put your arm 'round her shoulder, now i'm getting colder
Müzik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hainin Mührü Karakterleri Şarkı Olsaydı
Hepsini özenerek ve şarkıların anlamlarına bakarak seçtim, bağdaştırdığım bazı sözlerde aşağıda 🫶🏻🤍 Lunu Look What You Made Me Do "Küçük oyunlarını sevmiyorum, Eğilmiş sahnelerini sevmiyorum, Bana oynattığın aptal rolünü sevmiyorum, Hayır seni sevmiyorum, Zekice planlanmış suçunu sevmiyorum, Yalan söylerken nasıl da gülüyorsun. Silahının aslında bana ait olduğunu söyledin. Bu hiç hoş değil, seni sevmiyorum. Ama akıllandım, çetinleştim tam zamanında. Tatlım, küllerimden doğdum. Hep yaptığım şey." Çeviri: yt / gizem kurt Hodbin Believer "Hem heyecanlıyım hem de işlerin gidişatından bıktım. Sakın ne olabileceğimi söyleme bana! Yelkendeki kişi benim, Denizimin efendisi benim, Genç yaşta kırılmıştım. Sinirimi topluma aktarıyorum.
1000Kitap
Öp Öldür Evlen
Süper bir konsept olmuş, respect🫡🫡 Karanlık Zihinler (bu seri uygulamayı yükleme sebebim bu arada) Öp: Cole Öldür: Clancy (bok adam) Evlen: Liam Hainin Mührü 1 Öp: Arm Öldür: Beau (üzgünüm evlat, birinizden vazgeçmem gerekti) Evlen: Hodbin Zalim Prens Öp: Hayalet Öldür: Locke Evlen: Cardan Greenbrair Bana Dokunma Öp: Adam Öldür: Aaron (ondan nefret ediyorum) Evlen: Kenji Caraval Öp: Dante Öldür: Lord Darcy (üzgünüm Jacks’e kıyamazdım) Evlen: Julian Lordlar ve Varisler Öp: Arın Öldür: Evran (sayılmazsa Sina)
1000Kitap

Hayruş ✮⋆˙

@okurunevreni
·
Öp Öldür Evlen
Canım sıkıldı ve düşündüm ki kitap karakterleriyle neden öp öldür evlen yapmıyorum bunu seri seri yapacağım 😍 Cam Şato Öp: Sam (üzümlü kekim sen bunları hak etmemiştin 😭) Öldür: Chaol (benden uzakta ol) Evlen: Rowan (tam evlenilecek adamm) Dikenler ve Güller Sarayı Öp: Azriel (sessiz, sakin biri) Öldür: Tamlin (bence herkes bunda hemfikirdir sinirlenince şiddete başvuruyor.) Evlen: Rhysand ❤️‍🔥😭 Bana Dokunma Öp: Kenji (şen şakrak biri) Öldür: Adam (ergen ergen davranıyor ölsün) Evlen: Aaron💖 (sadece sevdiği kadının yanında sevimli davranıyor. Diğerlerinin yanında sert ciddi biri.) (my type) Caraval Öp: Julian (iyidir ama abisi varken onla yarışamaz.) Öldür: Jacks (bu caravala göre kırık bir kalpte onu çok seveceğimden eminim. Ama bu kitapta da kızla zorla evlendi.) Evlen: Dante (kız babası vibe'ı veriyor 😜 nedenn acabaa) Lordlar ve Varisler Öp: Arın (zaten bu lordumu çok seviyorum AMA kendi gücünü ön planda tuttuğu oluyor.) Öldür: Amon sjajaksk zaten ölmüştün sen değil miii Vah ne kadar üzüldüm bilemezsin yine öl🤭 Sina'yı veya Okdemir'i seçemezdim Evlen: Daren Lord'um 🫡💜 Harry Potter ve Felsefe Taşı Öp: Snape (ama genç hali) Öldür: Voldemort Evlen: Draco
1000Kitap
Merhaba, Bugün son şeklini vermiş olduğum şiirimi paylaşıyorum. Üzerinde beste çalışması da vardır. İlgi duyanlar arayabilir. web sitelerine kaynak gösterilerek eklenebilir. Esenlikler dilerim. Ali Rıza Malkoç Umuda Yürüyüş Emeğimiz kutsaldır, alın terimiz namus Yaşama hakkımıza, dokunamaz bir kabus Hak ve hukuk uğrunda, cesaretin yoksa sus --Doğruluk ve dürüstlük yoksa gerisi yalan --Bundan mahrum insanda, nedir ki arda kalan? / Akıl fikir ürünü, yoğrulursa vicdanla Ahlâk yok ise yoksun, gerisini sen anla Despotik yaklaşımlar, tanıştırır hicranla --Güneşten mahrum kalan, sadece gül mü solan? --Bağımsızlık özgürlük, ediliyorsa talan [Nakarat] Yürüyoruz umuda, haklının yoludur bu Vicdan ile yoğrulmuş, hürriyetin ruhu bu / Bireyin iradesi ve bilinci güçlüyse Geliştirir, devirir, gerçekten gerekliyse Toplumsal dayanışma, üretim odaklıysa --Kim engel olur buna, top, tüfek, falan, filan --Hikaye, masal ile, istemem ki oyalan / Dağdan kar bağışlayıp, attan düşer “indim” der Fitneyi körükleyip, tutuşunca “yandım” der
Fantastik-Distopyalarda Hayatta Kalır Mıydım?
Öncelikle tehlikeli maceralar için fazla korkak ve sakar biriyim o yüzden sanırım bir çok evrende hayatta kalamazdım ahsosapsmsh😭😭 Açlık Oyunları %15 Kurada adım çıkmazsa yaşarım ama eğer çıkarsa mücadele edebileceğimi sanmıyorum, fiziksel olarak da pek güçlü değilimdir😭 o anın stresiyle mantıklı da davranamazdım sanırım. 15lik dilimde kurada adım çıkmazsa diye... Cinder %60 Vebaya yakalanmazsam sıkıntı çıkmaz ama büyük bir savaş olursa bilemiyorum... Hainin Mührü 1 %40 Bulunduğum bölgeye göre değişebilir ama sanırım ben bulunduğum yerden ayrılmamayı tercih ederdim. Büyük riskler almazdım, bu konuda biraz Arm ile benziyoruz hsansnksh. Muhtemelen beş parasız bir ayakçı olurdum, hayattan keyif almasam da yaşayabilirdim. Bu süreçte de kimsenin gözüne batmamam gerekirdi. Powerless %80 Seçkinsem gül gibi yaşardım fakat sıradansam aynı Paedyn gibi kimliğimi saklamam gerekirdi. Büyük savaşlar olmadığından küresel sıkıntıya da girmezdik. Yakalanmadığım sürece yaşayabilirdim. Ayrıca sınavlara da katılmazdım. Risk yok güven var 😃 Efsane %51 Sınavdan alacağım puan etkiler, muhtemelen ortalama bir puan alırdım. Vebaya da yakalanmazsam sıkıntı çıkmazdı. Fakat küresel bir sıkıntı da tehlike yaşayabilirdim. Dördüncü Kanat %60 Öncelikle hiç risk almazdım. Eğer illa akademiye gireceksem direkt Katipler Bölüğü'ne giderdim. Hayatta kalma şansım artardı. Ancak genel bir savaş çıkarsa yine bilemiyorum, yine de risk almadan yaşayabilirdim gibi geliyor. Gümüş Yürek 1 %85 Fey olsaydım muhtemelen huzurlu bir hayat yaşıyor olurdum. Tehlikeli şehirlere gitmez, başımı belaya sokmazdım. (sadece 1 ve 2. kitaba dayanarak hayatta kalırdım gibi geliyor) Ebedî Rekabet %35 Savaştan uzak bir bölgede yaşamaya çalışırdım. Tanrılar beni savaşa çağırmazsa (büyüyle hipnotize ediyorlar) sıkıntı olmazdı. Fakat savaş