eslem

eslem
@eabiki
ruhu kaba ve duygusuz olan için, bütün bunlar neye yarar? spoti/ruth {jane austen (⁠ʃ⁠ƪ⁠^⁠3⁠^⁠)} •́⁠ ⁠ ⁠‿⁠ •̀ binlerce kez beter olsun gece senin ışığın yoksa..
Desem ki
Desem ki vakitlerden bir Nisan akşamıdır, Rüzgârların en ferahlatıcısı senden esiyor, Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini, Ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim, Senden kopardım çiçeklerin en solmazını, Toprakların en bereketlisini sende sürdüm, Senden tattım yemişlerin cümlesini. Desem ki sen benim için, Hava kadar lazım, Ekmek kadar mübarek, Su gibi aziz bir şeysin; Nimettensin, nimettensin! Desem ki... İnan bana sevgilim inan, Evimde senliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap. Ben sende yaşıyorum, Sen bende hüküm sürmektesin. Bırak ben söyleyeyim güzelliğini, Rüzgarlarla, nehirlerle, kuşlarla beraber. Günlerden sonra bir gün, Şayet sesimi fark edemezsen, Rüzgarların, nehirlerin, kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme, müsterih ol; Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini, Ve neden sonra Tekrar duyduğun gün sesimi gök kubbede,
eslem
en sevdigim siirdir kendisi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarayla alay eder, yaralanmamış olan. Bak nasılda sararıp soluvermiş tanrıça kederden. Sen daha çok parlaksın çünkü; Sen tüm göklerdeki yıldızların ilki, Sen aydınlatırsın geceyi. William Shakespeare
eslem
iyi gecelerrr
Yarayla alay eder, yaralanmamış olan. Bak nasılda sararıp soluvermiş tanrıça kederden. Sen daha çok parlaksın çünkü; Sen tüm göklerdeki yıldızların ilki, Sen aydınlatırsın geceyi. William Shakespeare
eslem
bunu begenmiuonuz ben daha ne atim 😤😤😤😤😤😤😤😤😤
Papatya’ya sormuşlar: - Neden yapraklarının koparılmasına izin veriyorsun? Papatya cevap vermiş: Umutları olanların umutları kırılmasın diye…🌼
eslem
sevmiyor cikinca gelen pismanlik hissi