Gazoz Hanım

Kitap çekilişi
Arkadaşlar selamünaleyküm. Sevgili eşim Şeyma ile kitaplığımızda ikişer adet bulunan kitaplarımızı çekilişle size hediye etmek istiyoruz. Okumak istediğiniz grup numarasını yorumlarda belirterek çekilişe katılabilirsiniz. 15 Şubat Pazar günü inşallah çekilişi yapacağız. Kazananlara şimdiden hayırlı olsun. İstifadeli okumalar. 😊 1.Grup İki Şehveti Dizginlemek - Mide ve Cinsellik Kur'an'ı Okumak ve Anlamak Uzlet - Yalnızlığın Faziletleri 2.Grup Ehl-i Sünnet Akaidi İslam - Süreklilik ve Değişim Hakikat Arayışı 3.Grup Ayaşlı Ve Kiracıları Serenad Huzursuzluk 4.Grup Madde 22 Fahrenheit 451 Nehirlerin Dili 5.Grup Üç Zor Mesele Beş Şehir
Gazoz Hanım
Allah razı olsun, hoş bir çekiliş olmuş. tevafuk, daha geçen gün Gazâlî'nin kitaplarına bakmıştım. 1. grup diyorum
Reklam
Bu Kitapla Yeniden Doğdum!
9/10
·416 syf.··
2025 23. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Haziran 2025 22:46
YouTube kitap kanalımda Nietzsche Ağladığında kitabı için hazırladığım videoyu izleyebilirsiniz: ytbe.one/nLLeUV0Up5k 100 tane kişisel gelişim kitabına bedel bir kitap okumak ister misiniz? O halde şu an doğru incelemeyi okuyorsunuz demektir. Bu incelemenin altına yazılan her yoruma karşılık olarak sizi çok geliştirecek ve bakış açınızı değiştirecek kitaplar önerdim, bu yüzden yorumlara bakmayı unutmayın. Nietzsche Ağladığında kitabı, bugüne kadar hep karşıma çıkan kitaplardan biriydi. Ama bu kitabı kendim için öyle doğru bir zamanda okudum ki, adeta küllerimden yeni bir benlik inşa ettiğimi hissettim. Hem Nietzsche’nin dediği gibi insan “Önce kül olmadan nasıl yeni olabilir ki?” Kül oldum ben de bu kitabı okurken. Kendimi hem Nietzsche’nin hem de Breuer’in yerine koydum. Yeri geldi evlilik sorunlarım oldu Breuer gibi, yeri geldi içimdeki esas hakikati aradım Nietzsche’nin yaptığı gibi. Ama değişmeyen tek şey vardı: Bu kitabı okurken 100 kişisel gelişim kitabına bedel olduğunu anlamıştım. Üstelik bu kitabı 4 yıldır devam ettiğim kitap okuma grubumla birlikte bu ay okuduğumuz için benim için yeri çok ayrı oldu. Çünkü hem ay boyunca Irvin D. Yalom hakkında öğrendiğim bilgileri Telegram grubumda paylaştım hem de Nietzsche’nin hayatı hakkında çok daha fazla bilgiyi öğrenebildim bu süreçte. Kalabalıklar içinde yürürken aklımda sürekli varoluş ve yaşam hakkındaki sorularımla birlikte yürürüm. Bu kitap benim bu felsefi adımlarıma çok destek oldu bu zaman diliminde. İnsanların oradan oraya sorgulamadan yaptığı gidişleri içinde bana yaşam ve ölüm dengesini, hayattaki esas hakikatin ne olduğunu ve Nietzsche’nin çektiği acıları düşündürdü. Artık ölümümle arkadaşız. Her yere kendisiyle birlikte gidip geliyorum. Aynı Ingmar Bergman’ın Yedinci Mühür filminde olduğu
Edebiyat
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma
Gazoz Hanım
lise yıllarımdan beridir okumayı ertelediğim bir kitaptı ama sanırım önceleyeceğim artık. yazdıklarınız ilgimi çekti, çok teşekkürler
Sürpriz... Kitap Yazdım!
Puan vermedi·240 syf.··
2023 13. kitabı
Bu kitap yorumunu Instagram'daki "alintilarlayasiyorum" profilimde de okuyabilirsiniz: instagram.com/p/CqfN4AtNNP- Bir süredir yazılıp çiziliyor. Konuyla ilgili konuşuluyor. Bana da her gün soruyorlar... Doğru mu değil mi? Değil desem de inanmıyorlar. Belki de haklılar. Sürpriz... İlk romanım Kimlink artık sizlerle! Daha önce burada yüzlerce kitabın incelemesini yazarken bu kadar zorlanmamıştım ama ilk kitabım için duyduğum heyecanı da sizlerle paylaşmadan edemedim. Kimlink bir üstopya romanı. Yıllardır burada "distopikokur" ismini kullanmama bakmayın. Gerçek hayatta o kadar da "distopik" biri değilim aslında. O yüzden hayatta hem ütopya hem de distopyaların belli oranda yerinin olduğunu düşünüyorum. Ama beni ekranların ardından görebildiğiniz kadarıyla tanıyorsunuz elbette. Bu yüzden bu kitabı okurlarımla -yani sizlerle- bir tanışma fırsatı olarak görüyorum. Her gün sosyal medya kullanıyoruz. Her günümüz teknolojiyle iç içe geçiyor. Size bunları yazarken bile teknolojiyi kullanarak ulaşabiliyorum. Teknoloji ve linkler hepimiz için yeni gerçeklikler ve yeni kimlikler inşa ediyor. O yüzden artık ben "kimlink"imden bağımsız değilim, olamam da. Hepinizin de kendisine has kimlinkleri var burada. Ne de olsa: "Yabani bitkileri ve hayvanları avlayarak dünya serüvenine başlayan insanoğlu, artık link avlayıp toplayan bir ekranoğluna dönüşmüştür." [s. 154] Eh, çok uzatmayayım. Her zaman uzatıyorum zaten, az konuşmayı bir türlü öğrenemedim. Bu sefer yazması benden, okuyup yorumlaması da sizden olsun. :) Kitabı şimdilik D&R, Idefix ve Bkmkitap'ın websitesinden temin edebilirsiniz. Zamanla diğer sitelere de
Edebiyat
KimlinkOğuz Aktürk · Aylak Adam Yayınları · 2023132 okunma
Oğuz Aktürk isimli okura yanıt verildi
Gazoz Hanım
incelemeyi okuyunca sözünüze inanmıştım ama şu 1 Nisan'ı görünce bir anlık şaka sanmadım değil... hayırlı olsun kitabınız 🌱 nasipte vardır da okuruz inşaallah
Reklam