Yüzüklerin efendisi filmini sonuna dikkat ettiyseniz. Sam’in düğününe ne Legolas geldi, ne Gimli, ne de Aragorn efendi. Hani dostluk, hani omuz omuza savaşmak? Aragorn kral oldu diye hemen VIP moduna mı geçtin reis? Çok mu zordu bi çeyrek altın takıp, düğün pastasından bi dilim kapıp, “hayırlı olsun” deyip dönmek? Böyle kardeşliğe ben Frodo’nun tek yüzüğünü takmam valla.