irem okur

irem okur
@iremkartal
efendim ne dedin sacide
Kimseye umut bağlamayacaksın. Kimseden bir sey beklemeyeceksin. Çünkü beklenti, kalbinin en zayıf yerini başkasının insafına bırakmaktır.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir zamanlar hayatın içinde, yanı başında olan o insanlar şimdi sadece birer gölgeydi.
Bilmem nerede okumuştum: "Mesut olanlar, mesut olmayı isteyenlerdir." Ben şimdiye kadar saadeti ayağıma bekledim. Fakat anlıyorum ki onu biraz aramak ve onun arkasından koşmak lazım.
Bu senin hayatın ve kendin için yeterince zaman ayırdığından emin olmalısın.
Şikayet, yargılama bunlar gerçeğe aykırı seçimler olduğundan titreşimi düşürür.