İyi ki herkes şuan bunu yapıyor çünkü size kendimden hiç bahsetmedim😖Kaynak: filepenyez ✯
Öncelikle adım Sena
Burçlarım: Güneş burcum Oğlak, Yükselenim Koç, Ay burcum Boğa yani bütün boynuzlu burçlar ben de var sjsnsjsn
Bu burçlardan da sinirli bir tip olduğumu anlayabilirsiniz xd
Ankaralıyım ama memleketimde yaşamıyorum😶🌫️
En sevdiğim renk: Kırmızı
Favori dizilerim: Supernatural, Once Upon A Time, Our flag means death, Victorius
Favori animasyonlarım: Esrarengiz Kasaba, Adventure Time, The Owl House(dehşet öneririm), Monster High, Ever After High
Müzik zevkim çok geniştir, en sevdiğim şarkıcı yoktur. Anlayabilmeniz için spotify'ıma bakmanız falan gerek. Tek özelliğim Türkçe dinlemiyor oluşum. Bir de kpop dinlemem
Çok sadığımdır, onun için bana saygısızlık edilmesi ya da yalan söylenmesi gururumu çok kırar
Tam bir Gamer'ım🎃 Resident Evil, The last of us, minecraft, Sims 4, Mlbb, Asassin's Creed, Witcher, Roblox'ta MM2 (kapanmadan önce), Slime Rancher, Hello Neighbor ÇOOOK SEVERİMM
Hogwarts binamı bilmiyorum, sizce👽(Düzenleme: Ravenclaw çıktım pek de şaşırdığım söylenemez. Yine de mega zeki değilim.)
Artistik Buz Patinajına çok büyük ilgim var. Yaşım çok uygun değil ama başlamayı düşünüyorum. Şahsi favorim Kamilla Valieva✨️
Her daim kitap okuyan birisiydim, dizi film izlemeyi severdim (çok küçükken babam yanımda GOT izlerdi PENDPEBDOF), Oyunları severdim, Çizgi filmlere bayılırdım. Şöyle bir baktığımda hiç değişmemişim ama aynı zamanda da çok değişmişim (özlü söz)
Narnia'dan Susan Pevensie'yim
LOTR'dan Éowyn
Monster High'dan Spectra Vondergeist
Ever After High'dan Darling Charming
bu aralar bir sürü akımlar karşıma çıkıyor ama okuduğum veya akımlara uygun pek fazla kitabım olmadığı için kendime uygun bir şey yapmak istedim🙇🏻♀️🙏🏻
!!: bu arada, herkesin en sevdiği karakterler derken tabii ki de kesin bir şey değil. sadece genellikle benim karşıma çıkanlara göre benim fikirlerim.
Küçük Kadınlar
herkesin=>jo march
benim=>amy march
Katabasis
herkesin=>alice law
benim=>peter murdoch
Kargalar Meclisi
herkesin=>kaz brekker
benim=>jasper fahey —ama şöyle söyleyeyim, kitapta ki ana karakterlerin gerçekten hepsini seviyorum. ve tabii ki kaz'ı da çok seviyorum ama sanırım ben genellikle neşeli karakterleri kendime bir tık daha yakın buluyorum
Vahşi
herkesin=>victor vale
benim=>victor vale (+mitch ve sydney😭)
Sihrin En Koyu Tonu→ilk kitap ve ilk izlenimime göre
herkesin=>lila bard
benim=>kell maresh
Kalpsiz
herkesin=>jest
benim=>jest
Ölü Ozanlar Derneği
herkesin=>neil perry