Beden Kayıt Tutar kitabında geçen Doğa Belgeseli; "March of the Penguins (İmparatorun Yolculuğu)"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben kimim, neyim?
İyi ki herkes şuan bunu yapıyor çünkü size kendimden hiç bahsetmedim😖Kaynak: filepenyez ✯ Öncelikle adım Sena Burçlarım: Güneş burcum Oğlak, Yükselenim Koç, Ay burcum Boğa yani bütün boynuzlu burçlar ben de var sjsnsjsn Bu burçlardan da sinirli bir tip olduğumu anlayabilirsiniz xd Ankaralıyım ama memleketimde yaşamıyorum😶‍🌫️ En sevdiğim renk: Kırmızı Favori dizilerim: Supernatural, Once Upon A Time, Our flag means death, Victorius Favori animasyonlarım: Esrarengiz Kasaba, Adventure Time, The Owl House(dehşet öneririm), Monster High, Ever After High Müzik zevkim çok geniştir, en sevdiğim şarkıcı yoktur. Anlayabilmeniz için spotify'ıma bakmanız falan gerek. Tek özelliğim Türkçe dinlemiyor oluşum. Bir de kpop dinlemem Çok sadığımdır, onun için bana saygısızlık edilmesi ya da yalan söylenmesi gururumu çok kırar Tam bir Gamer'ım🎃 Resident Evil, The last of us, minecraft, Sims 4, Mlbb, Asassin's Creed, Witcher, Roblox'ta MM2 (kapanmadan önce), Slime Rancher, Hello Neighbor ÇOOOK SEVERİMM Hogwarts binamı bilmiyorum, sizce👽(Düzenleme: Ravenclaw çıktım pek de şaşırdığım söylenemez. Yine de mega zeki değilim.) Artistik Buz Patinajına çok büyük ilgim var. Yaşım çok uygun değil ama başlamayı düşünüyorum. Şahsi favorim Kamilla Valieva✨️ Her daim kitap okuyan birisiydim, dizi film izlemeyi severdim (çok küçükken babam yanımda GOT izlerdi PENDPEBDOF), Oyunları severdim, Çizgi filmlere bayılırdım. Şöyle bir baktığımda hiç değişmemişim ama aynı zamanda da çok değişmişim (özlü söz) Narnia'dan Susan Pevensie'yim LOTR'dan Éowyn Monster High'dan Spectra Vondergeist Ever After High'dan Darling Charming
Ben Kimim?
filepenyez ✯'den gördüm. 🙏 MBTI: INTJ-T 💫 Yükselenim: Akrep 🙏 (Burçlarla alakam yok, merakıma yenik düşmüştüm) Enneagram: 3 🫧 Burç: Başak 🌾 Mıntıka: 9. Mıntıka ☘️ Hogwarts Binası: RavenPuff🕯 Patronus: Yunus🐬 Winx: Flora 🧚‍♀️ My Little Pony: Twilight 🦄 Monster High: Venüs 💚 Çilek Kız: Çilek Kız 🍓 Disney Princess: Merida 🏹 Lost: Charlie 🎸 D.G: 20 Eyl.
Kitap Karakterleri Hangi Gitar Akoru Olurdu?
Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı, Luna Lovegood: Dm Küçük Kadınlar, Jo March: F Kadınlar Ülkesi, Terry: C Gümüş Yürek 1, Nos Salvor: E Gurur ve Önyargı, Elizabeth Bennet: A Martin Eden, Martin: B Wendigo, Simpson: Em Frieren - Cilt 1, Frieren: Cm Doğu Ekspresinde Cinayet, Hercule Poirot: E# Teşekkürler efenim. 🙏
kitaplarda herkesin vs. benim en sevdiğim karakterler
bu aralar bir sürü akımlar karşıma çıkıyor ama okuduğum veya akımlara uygun pek fazla kitabım olmadığı için kendime uygun bir şey yapmak istedim🙇🏻‍♀️🙏🏻 !!: bu arada, herkesin en sevdiği karakterler derken tabii ki de kesin bir şey değil. sadece genellikle benim karşıma çıkanlara göre benim fikirlerim. Küçük Kadınlar herkesin=>jo march benim=>amy march Katabasis herkesin=>alice law benim=>peter murdoch Kargalar Meclisi herkesin=>kaz brekker benim=>jasper fahey —ama şöyle söyleyeyim, kitapta ki ana karakterlerin gerçekten hepsini seviyorum. ve tabii ki kaz'ı da çok seviyorum ama sanırım ben genellikle neşeli karakterleri kendime bir tık daha yakın buluyorum Vahşi herkesin=>victor vale benim=>victor vale (+mitch ve sydney😭) Sihrin En Koyu Tonu→ilk kitap ve ilk izlenimime göre herkesin=>lila bard benim=>kell maresh Kalpsiz herkesin=>jest benim=>jest Ölü Ozanlar Derneği herkesin=>neil perry
1000Kitap