Aman ne ki herkes tadacak o son nefesi..
ölümle başlayacak bir yalnızlığın tadını duyuyor ağzında 'ölüm bir kazadır' diyor birisi ivmesi artıyor umarsızlığın 'ne ki herkesin başına gelir'
Sayfa 573 - İşte herkes yüz yüze·Kitabı okuyor
Ölüm:
Onun, acı olduğu kadar doğal, ürkütücü olduğu kadar alışılmış, kovulmak istendikçe kucaklanan bir gerçeklik olduğunu işte orada anladılar.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zihnimde uzak bir çağrışım: Şiir ve aşk Yani zamanın ağır ve sakin akıp gittiği Kelimelerin haysiyeti, dostluğun sıcaklığı Aşklarınsa gözyaşı istediği o masumiyet Kitaplardaki mürekkep kokusu gibi hepsi Kaybolup gitmiş şehrin yakın tarihinde Ve kendine yetmiyor olmakta olan Benimse aklım tökezliyor şehrin ortasında Şimdi komik hatıralar diye bakılıyor Siyah beyaz fotoğraflardaki o ciddiyete Ve bunlardan birinde haykıran militanın Cesaretine ki, haykırıyor o en kalabalık Caddesinde şehrin: "Kardeşler! Ölüm Nereden ve nasıl gelirse gelsin..." Ve bir unutuşa nasıl sığıyor her şey Benimse kalbim tökezliyor bu hengamede
Sayfa 60·Kitabı okudu
Şiir
Hayatın Martin’e vurduğu son darbeydi.
Ölüm acı vermezdi. Hayattı, hayatın sancısıydı bu feci, bu insanı boğan his.
Sayfa 480
Alıntı
Hayat biraz da böyle işte... Acemi olarak geliyoruz bu dünyaya, tam her şeyi görüp öğrenip, usta olduğumuzda da ölüm geliyor kapıya.