Herkesin ne çok telaşı var dünyada , Yarabbim.
Alıntı
ensemde güneş, aklımda aşk, ruhumda telaş ve kalbimde de bir sızı vardı..
Sayfa 261·Kitabı okudu
Reklam
“İnsan gün boyu ne düşünüyorsa odur.”
Sayfa 51·Kitabı okuyor
Sabırsızlandığında, insanın ayağı en çok kendi telaşına takılıyor.
Biz insanlar, kaygı ve telaş içinde yaşayan biz insanlar ,gökteki kuşların kaygısız ve masum mutluluğunu da kıskanmalıyız.
Yüz yıl sonra Necdet’le aynı kaderi paylaşmak :)
Lakin bilmem, dedi. Böyle bir karışık devirde, memleketin ne olacağı, bizim ne olacağımız daha hiç belli değilken; bu kargaşalığın, bu tereddüdün, bu telaş ve üzüntünün içinde bir aile kurmaya kalkışmak...
Sayfa 163 - İletişim Yay.
Edebiyat
Reklam
Reklam