Nage

Bu sabah bir gönlü güzel ile aramızda şöyle bir ân yaşandı: İşe gitmek için evden çıktım, servise yetişmek için ellerim cebimde, kafamda binbir türlü düşünce ile yürüyordum ki arkamdan birinin sesi ile irkildim; - Hayırlı sabahlar evlat! - Hayırlı sabahlar. - Ellerin cebinde yürüme evlat! İçimden 'nasıl yani, ne demek istedi acaba?' diye düşünürken yüzümdeki ifademden şaşkınlığımı anlamış olacak ki cevabı da kendisi verdi. - 'Sabahın nasibi ellerdedir evlat. Ellerini cebinden çıkar ki nasibine ulaşasın.' Dedi ve birkaç nasihat daha ekleyerek uğurladı. Neden bilmem lâkin çok etkiledi beni. Binbir düşünce ile çıktığım evden, belki günlerce zihnimi meşgul edecek bir düşünce ile yoluma devam ettim. Yolumuzu böyle gönlü güzellere rast getiren Allah'a ‎ﷻ hamdolsun. Ben hisseme düşeni aldım.. sizler de nasiplenin istedim. Selâmetle 🌾
Hayata Dair
Nage
Fotoğraf o kadar iyi bir seçim olmuş ki👏
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
KİTAPYURDU #BOYKOT
Siyonist yazarı 'ayın yazarı' seçen Kitapyurdu yayınevini boykot ederek, üyeliğimi iptal ettim. Bknz: Kitapyurdu üstenci bir dille; kitap okurlarına Harari’nin görüşlerini araştırmalarını tavsiye etmiş. Oysa Harari, 19 Ekim’de Washington Post’ta yayınlanan yazısında Hamas'ın İsrail'de 'katliam' gerçekleştirdiğini ve İsrail'in vatandaşlarını korumaya hakkı olduğunu söylüyor. Tüm dünyada binlerce okuru, Gazze soykırımına karşı “tarafsız kalma” tavrından dolayı Harari’yi ağır cümlelerle eleştirip boykot ederken, Harari Türkiye’de ayın yazarı seçildi. Peki Kitapyurdu ne yaptı dersiniz... haklı tepkileri küçümseyerek, “az okuyun araştırın” diye aşağılayıcı bir üslup kullanarak üste çıkmaya çalıştı. Madem öyle o zaman #kitapyurduboykot Kitapyurdu.com
Boykot
Nage
Çocuk katilleri ve destekçileri ile, eli kanlı zalime alkış tutanları pohpohlayan her türlü oluşumu boykot ediyorum.
Arkadaşlar, en sevdiğiniz veya unutamadığınız kitapları paylaşalım. okumamış olan arkadaşlara rehber olur. yorumlarınızı merakla bekliyorum. edit: arkadaşlar bu paylaşımı büyütmek adına kitaplar hakkında yorumlarınızı da iletebilir misiniz. ilk defa okuyacak olan arkadaşların bir fikri oluşabilir diye düşünüyorum. Kendi beğendiğim kitapları görüşlerinize sunarım. (yeniler olduğu süreçte altına ekleme yapacağım. Liste karışıktır, beğeni sırasına göre değil) Savaş ve Açlar Kapıların Dışında Yedinci Mühür Kan Kırmızı Karlar Uçurtma Avcısı Fedailerin Kalesi Alamut Koleksiyoncu Genç Werther'in Acıları Serenad Cerrah Elveda Saraybosna Doktor Ox'un Deneyi Kızıl Veba Hayvanlardan Tanrılara: Sapiens Homo Deus: Yarının Kısa Bir Tarihi
1000Kitap
Nage
•Harabelerin çiçeği( Reşat Nuri Güntekin) •Taaşşuk-i Talat ve Fitnat (Şemsettin Sami) •Sergüzeşt (Samipaşazade sezai) daha çok var ama üç aşağı beş yukarı herkesin listesi benzer olduğundan, farklı olanları yazdım. Mutlaka ve mutlaka okunmalı!
Peki ya siz?
Issız bir adaya düşsem yanımda hangi kitap olsun isterim?
Sayfa 167 - Epigraf Yayınları, 1. Baskı, Ağustos 2021.·Kitabı okudu
Edebiyat
Nage
✔Ömer Seyfettin'in tüm hikayeleri ✔Sefiller ✔Safahat❤