Her şey yolunda giderken hayat,hep sana çelme takıp yere düşürür , yapılacak şey ,hemen düştüğün yerden kalkıp ,üstünü başını silkeleyip ,yolun devam etmektir.
Kimi zaman kucağımıza verilen bir çocuk,
bütün hayatımız için sus payı oluyor! Her çocuk sahibi kadın, buna karşılık hayatının en az yarısını öder. Geri kalan yarısındansa artık ne çıkarsa!