Öncelikle belirtmeliyim ki yazarın hayal gücü her kitabında beni şaşırtıyor.
.
Hızla yayılan bir salgın..
Salgının hastalık şekli ise dans etmek..
Bu bir dans salgını..
Yokluğa çare bulamayan halkın belki de bir tür kaçış şekli.
Dans ederek ölmek çok fazla ilginç değil mi?
İlginç olansa bu konu bir kurgu değil.
1518 yıllarında gerçekten yaşanmış bir olay.
.
Ayrıca kitapta ciddi bir Türk saldırı korkusu hakim. Bu da bana çok ilginç geldi, ara ara sürekli bir tedirginlik var Türkler mi geldi diye.
Ama haklılar, kitapta da yazıldığı gibi gerçekten "Türk akını durdurulamaz!"
.
Kısacık olmasına rağmen çılgınca bir gerçekliği anlatan sürükleyici bir hikayeydi. Sonu nereye bağlanacak diye merak ediyordum süpriz oldu diyebilirim.
Tavsiyemdir..