Serinin ikinci kitabı bitti üçüncüye başlayacağım. Kitaptaki macerayı kahramanlarmı yaşadı benmi yaşadım o ustaların 8.cisi benmişim gibi hissettim. Cok başarılı bir anlatım mükemmel bir yazım dili ve sizi içine çeken gerçekle düş arası bir hikaye bence herkes okumalı kesinlikle bu yazarın kitapları film yapılmalı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Felatun bey ve Rakım efendi birbirine zıt karakterde iki erkek olup biri harama kötüye el uzatmayıp alnının akıyla çalışıp yerken diğeri babasından kalan serveti har vurup harman savuran bir adam. Kitabın konusunu daha anlatmıyorum okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Yazarın kaleminden akan kibarlık mürekkep olup kağıda damlamış sanki...