Bu kitapların okunmasını tavsiye ederim. Eklemek istedikleriniz olursa lütfen siz de ekleyin.
1. Yabancı Albert Camus , Can Yayınları
2. Küçük Prens –Mavi Bulut , Antonie de saint-exupery, mavibulut yayınları
3. Otostopçunun galaksi rehberi -5 cilt takım , Douglas Adams, kabalcı yayınevi
4. Yüzyıllık yalnızlık, gabriel garcia marquez, can
‘Yakarsa dünyayı garipler yakar’ ekolünün vakur temsilcisi Martin Eden’le tanışacağım için oldukça hevesli ve heyecanlı bir vaziyette açtım kitabın kapağını... Bu heves ve heyacan –dürüst olmam gerekirse- son sayfalara yaklaştıkça Martin Eden’le artık vedalaşacak ve onu hayatımdan çıkaracak olmanın hazzını besledi. Yangın hiç sönmedi kitap
–
En Son Eklenenler: 196-202 arası. (Eylül 2022 itibari ile)
Lao She - Kedi Gezegeni
Louisa May Alcott - İyi Eşler
Sinclair Lewis - Babbitt
Jack London - İyi Köpekler Kötü Köpekler ve Kuzey Toprakları
Virginia Woolf - Jacob’ın Odası
Panait Istrati - Mihail
L. Frank Baum - Muhteşem Oz Diyarı
Christina Stead - Küçük Otel
Wilhelm Jeensen - Gradiva,
. . .
ŞİİR-MİİR
K/aralamalar
(Not: Mükerrer kayıtlar, sâir hata ve düzenlemeler bir ara yapılacaktır inşallah, diyelim... Bu hususta okurlardan özür dileriz...)
Kitabı okuduktan hemen sonra hissettiklerim ve şuan hissettiklerim o kadar farklı ki... Önceden , kitabı bitirdiğim gün, yazdığım bir inceleme vardı. Bazı eksikliklerden dolayı kaldırmıştım. Şimdi tekrardan ekliyorum ve kararı size bırakıyorum :)
Mahşer'i okumamın üzerinden belli bir zaman geçtikten sonra:
Mahşer, uzun zamandır merak ettiğim ve