1. Bana Dokunma ilk 4 kitabını okudum, seriye devam edeceğim
2. Cam Şato sadece ilk kitabını okudum, devam edeceğim
3. Her Kimsen 1: İlk Set ilk kitabı okudum ve sevmedim bu yüzden devam etmeyeceğim
4. Hiçbir Dünyanın Kızı ilk kitabını okudum, devam edeceğim
5. Hizmetçi serinin 3 kitabınıda okudum, ama daha diğer kitapları çevrilmedi, son kitapda biraz bozsada devam edeceğim
6. Bir Kabusa Dalmak sevmedim devam etmeyeceğim
7. Tuvaldeki Yaralar ilk 3 kitabını okudum, rs'ye falan girdiğimde okuyorum
8. File Arkası çok sevmiştim, keşke 2 kitaplık seri olmasaydı
9. Canavarın da Kalbi Varmış çokta sevemedim, belki devam ederim
10. Buz Krallığı 2ci kitabını sabırsızlıkla bekliyorum
11. Karanlığın Şehri - 1 bir hata edip 2 kitabını okudum, devam etmeyeceğim
12. Medusa'nın Ölü Kumları 1 yakında 4cü kitabı çıkacak, sabırsızlıkla bekliyorum
13. Lordlar ve Varisler bir tek son kitabı kaldı
14. Kırık İnci 2cisi daha çıkmadı, bekliyoruz
15. Oyunbaz 2cisi çıktı kısa zamanda okuyacağım
16.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖