Serçeler ağladığında..Bu kitap hakkında ne söylesem az kalır..Çok güzeldi.Yazım dili ve gençlik kurgusunun olmasının yanı sıra gotik havası da çok güzeldi.Bazı yerlerde şaşırdım bazen kızdım bazen de Talya ile kendimi o kadar benzeştirdim ki sımsıkı sarılmak istedim.Aynı zamanda Gazel..Her ne kadar ilk başlarda kötü birisi gibi gözükse de aslında hiçbirşey sandığımız gibi değilmiş.Her ne olursa olsun Talya ne zaman ihtiyaç duysa yanında oldu.O Hazar'a nasıl aşık olmuştu bende anlamadım.İkinci kitap onun kitabı ama Allahtan Talya da en başından beri nasıl biri olduğunu anladığında Gazel'e tutundu.Ben diyorum ki keşke devamı da olsa ama maalesef her kitap başka karakterleri anlatıyormuş.Aslında Talya'nın kuzeni olan - ya da yeğeni olan - Tayga ve Lodos'un hikayesini de çok merak ediyorum.Onların kitapları olacak mı bilmiyorum ama inşallah olur..Çok güzel bir romandı.Eğer Beyza Aksoy okumadıysanız bu kitapla başlamanızı öneriyorum.Dark romance hafif gotik havası sizi kendine çekecek.. :)
#serçelerağladığında
#kitapönerisi