Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik Üzerine Konuşalım...
Selamlar umarım iyisinizdir. Sıhatiniz ve Keyifleriniz yerindedir. Bu gün çok uzun zamandır Hayruş ✮⋆˙ ile yapmak istediğim ama benim yüzümden uzun bir süre ertelenen bir soru-cevap, kitap üzerine sohbet etkinliğini sizlerle paylaşmak istiyorum. Sohbetimiz başlıkta da olduğu gibi HGOİ serisi: Lordlar ve Varisler Krallar ve Soytarıları Ejderha ve Yıldız Deliler ve Cellatlar Efsaneler ve Lanetler üzerine olacaktır. (Bu arada isim yazmak uzun süreceği için hesaplarımızın baş harfleriyle devam edeceğim) Ve sohbet seri hakkında SPOİLER İÇERECEKTİR HEM DE BOLCA... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ M: Tamamdır şimdi o zaman ilk sorumla başlayayım bu seride en çok hoşuna giden şey nedir? H: Hmm... Nova diyeceğim. Çok güzel yazılan bir karakter. Baştan sona gelişimini okurken kendi kızımı yetiştiriyorum gibi hissettim. M: Benim için seriyi iyi yapan temelde 4 şey var: birincisi özgün bir konu ya da işleyiş, ikincisi beni ne kadar eğlendirdiği, bana ne kadar duygularını geçirebildiği, kitap sonunda bana ne kadar çok şey kazandırdığı. Şimdi ilk madde belki pek olmaz ancak hgoi diğer tüm isteklerimi karşılıyor, senin dediğin gibi karakter gelişimi konusunda hakikaten çok başarılı. H: Evet katılıyorum N.G. Kabal'ın kalemini seviyorum yazdığı ufacık bir cümlede bile derin anlamlar var. H: Sence serinin sonu yeterli miydi bir şeyi değiştirmek istesen neyi değiştirirdin 🙃
Duygu ve Düşünce
Serçeler ağladığında..Bu kitap hakkında ne söylesem az kalır..Çok güzeldi.Yazım dili ve gençlik kurgusunun olmasının yanı sıra gotik havası da çok güzeldi.Bazı yerlerde şaşırdım bazen kızdım bazen de Talya ile kendimi o kadar benzeştirdim ki sımsıkı sarılmak istedim.Aynı zamanda Gazel..Her ne kadar ilk başlarda kötü birisi gibi gözükse de aslında hiçbirşey sandığımız gibi değilmiş.Her ne olursa olsun Talya ne zaman ihtiyaç duysa yanında oldu.O Hazar'a nasıl aşık olmuştu bende anlamadım.İkinci kitap onun kitabı ama Allahtan Talya da en başından beri nasıl biri olduğunu anladığında Gazel'e tutundu.Ben diyorum ki keşke devamı da olsa ama maalesef her kitap başka karakterleri anlatıyormuş.Aslında Talya'nın kuzeni olan - ya da yeğeni olan - Tayga ve Lodos'un hikayesini de çok merak ediyorum.Onların kitapları olacak mı bilmiyorum ama inşallah olur..Çok güzel bir romandı.Eğer Beyza Aksoy okumadıysanız bu kitapla başlamanızı öneriyorum.Dark romance hafif gotik havası sizi kendine çekecek.. :) #serçelerağladığında #kitapönerisi
Reklam
Cok hoş bir konsept denemek istedim ondannn Hava Uyanıyor Öp: Jax. (Yani, söylenecek bir söz yok) Oldur: Aldrick. (Sadece sevmiyorum) Evlen: Baldair (canım benim) Bir Kış Gecesi Masalı 1 Öp: Mozoko (bence açıklamaya gerek yok) Öldür: Ivan Evlen: Sasha Lordlar ve Varisler Öp: Arın (mantikli hamlelerin var ama bir ömür dayanamam ben sana) Öldür: Evran Evlen: Tayga (💖) Muhalifler Öp: Adrian Öldür: Taş olabilen adam (adini unuttum) Evlen: Oscar(çok eğlenirdik) Cinder Öp: Kai Öldür: Jacin(ben sevemedim gitti bunu ya) Evlen: Throne

Hayruş ✮⋆˙

@okurunevreni
·
Öp Öldür Evlen
Canım sıkıldı ve düşündüm ki kitap karakterleriyle neden öp öldür evlen yapmıyorum bunu seri seri yapacağım 😍 Cam Şato Öp: Sam (üzümlü kekim sen bunları hak etmemiştin 😭) Öldür: Chaol (benden uzakta ol) Evlen: Rowan (tam evlenilecek adamm) Dikenler ve Güller Sarayı Öp: Azriel (sessiz, sakin biri) Öldür: Tamlin (bence herkes bunda hemfikirdir sinirlenince şiddete başvuruyor.) Evlen: Rhysand ❤️‍🔥😭 Bana Dokunma Öp: Kenji (şen şakrak biri) Öldür: Adam (ergen ergen davranıyor ölsün) Evlen: Aaron💖 (sadece sevdiği kadının yanında sevimli davranıyor. Diğerlerinin yanında sert ciddi biri.) (my type) Caraval Öp: Julian (iyidir ama abisi varken onla yarışamaz.) Öldür: Jacks (bu caravala göre kırık bir kalpte onu çok seveceğimden eminim. Ama bu kitapta da kızla zorla evlendi.) Evlen: Dante (kız babası vibe'ı veriyor 😜 nedenn acabaa) Lordlar ve Varisler Öp: Arın (zaten bu lordumu çok seviyorum AMA kendi gücünü ön planda tuttuğu oluyor.) Öldür: Amon sjajaksk zaten ölmüştün sen değil miii Vah ne kadar üzüldüm bilemezsin yine öl🤭 Sina'yı veya Okdemir'i seçemezdim Evlen: Daren Lord'um 🫡💜 Harry Potter ve Felsefe Taşı Öp: Snape (ama genç hali) Öldür: Voldemort Evlen: Draco
1000Kitap
Sonunda bende 3'ü bir arada şeyciğini yapmadan duramadım...
Baya geç kaldım bu akım için (baya yoğundum) ama eksikte kalamazdım bu yüzden geç olsun güç olmasın diye yapıyorum Bunuda bir çok kişiden gördüm ama asıl yapmaya karar verdiren kişi de @Prometheuz bu arada ben herkes gibi katogori sırasıyla gidemeyeceğim hatta bazı katogoriler olmayacak bile örnek:en sevdiğim kitap serileri ben buna cevap veremem....hiçbirini ayıramam. En sevdiğim 3 dünya klasiği🪶 1984 İnsan Ne İle Yaşar Bir İdam Mahkumunun Son Günü En sevdiğim 3 dünya klasiği yazarı🖋️ Lev Tolstoy Victor Hugo Fyodor Dostoyevski Bonus: Farabi, İmam Gazali En beğendiğim 3 türk edebiyatı klasiği 🕯️ Genç Temuçin Vatan Yahut Silistre Dede Korkut Hikâyeleri En beğendiğim türk klasikleri yazarları🖋️ Cengiz Dağcı Namık Kemal Yaşar Kemal En çok beğendiğim 3 kırgız edebiyatı klasikleri🦅
"Yaşamak, Görevdir yangın yerinde, Yaşamak insan kalarak..." - Ataol Behramoğlu
Edebiyat
“Bir gülüş vardır, Korkarım yıldızlar bile kıskanır.” Ataol Behramoğlu
1000Kitap
Reklam
Reklam