Eda Nur Hınç

Sevgili Dost, Ne okuyorsun❓️⏳️📖👓 Niyet ettim bugün bu iletiye gelen yorum sayısı kadar sayfa okumaya.
Motivasyon
Eda Nur Hınç
Uçurum İnsanları yeni bitti. Aylak Adam a başladım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplar
Bir tane de ben yapmak istedim. Hoşuma gitti. 🫠 1- Korkuyu Beklerken (Oğuz Atay’dan okuyacağım ikinci kitap olacak muhtemelen, tabi Tehlikeli Oyunlar’ı almazsam) 2- Damızlık Kızın Öyküsü (konusu çok ilgimi çekti) 3- Canım Aliye, Ruhum Filiz (alıntıları mükemmel olan kitap, Sabahattin Ali’yi çok seviyorum) 4- Suzan Defter 5- Empati 6- Olasılıksız 7- Taaşşuk-ı Talat ve Fitnat (arkadaşım önerdi, ağlamış olmaktan pek gurur duymamış olsa da) 8- Carmilla (aşırı okumak istediğim ama bir türlü başlayamadığım o kitap) 9- Uysal Kız 10- Kalpsiz (ay günlükleri serisini okuduktan sonra almıştım, eminim bayılırım) 11- İçimizdeki Şeytan 12- Şizofren 13- Oyunbaz 14- Hain Yüreğim 15- Fobi (lisede arkadaşımdan görmüştüm, ilk 15 sayfasını okuduktan sonra Wulf Dorn’un tüm kitaplarını almıştım) 16-
1000Kitap
Eda Nur Hınç
Jane Eyre ve Suzan Defter okuduğum en güzel eserlerden. Canım Aliye Ruhum Filiz de yeri ayrı olan bir kitap. En kısa zamanda bunlara öncelik verin bence☺️
Çekiliş. Sonuçları:
KAZANANLAR ***************** * @_1Masiva_ / Yağmur & Yanılgı Saatleri * Âdem / Denizin Son Martıları & Dilek Tuttum Okunsun Ahım Arşa Dokunsun * @refiya_ozer / Rüveyda & Sensiz Kalan Bu Şehri Yakmayı Çok İstedim * @mrvsnygt / Yağmur & Söyle Bana Hindiba * asena / Aşk Ölümcül Bir Hülyadır & Söyle Bana Hindiba Kazanan okurları tebrik ediyorum. Kazanan okurlar lütfen benimle dm üzerinden iletişime geçiniz. Katılımlar için herkese teşekkürler. Yeni bir çekilişte görüşmek üzere.. *****************
Eda Nur Hınç
Rüveyda💦 Yağmur
Kitap Kafe
Bu hafta sonu çok güzel bir kitap kafeye gittim arkadaşlar. Hemen hemen aradığınız bütün kitapları bulabileceğiniz ve kitabınızı okurken çayınızı ya da kahvenizi yudumlayabileceğiniz aşırı tatlı ve huzurlu bir mekan. Ben çok sevdim.
1000Kitap
Eda Nur Hınç
Buraya gittiğimde çok huzur buldum içimden yemek su verseniz ben burada yaşarım dedim ☺️🥰 tekrar görmem lazım burayı 🫠