Neden böyle birşey yapıyorsun bilmiyorum ama pek çok felsefeye giriş zırvasından çok daha başarılı ve eğlenceli:) Her zaman olduğu gibi oyumu yine sana veriyorum.
Platon şimdiki zengin çocukları gibi elinde Audi A7 anahtarı ve kehribar tesbihle ömrünü Atina nargile cafelerinde seri köz isteyerek geçirmemiş. Düşünmüş, taşınmış. Buradan kesinlikle + puanı var. Akademi projesi de çok başarılı. Öte yandan, hayatımda hiç ‘bekçi’ görmediğimi de söylemek zorundayım. Bundan sonra da görür müyüm bilemem. İdealar, hep idea olarak kalacak sanırım. İsmail abinin, ‘o gemi birgün gelecek’ tezi gibi bir şey...
Emeklerine sağlık Erhan. Sen yazmaya üşenmedikçe biz bu seriyi okumaya devam edeceğiz...