Yazarın okuduğum ikinci kitabı ve her ikisinide iyiki okumuşum. Ne kadar yanlış beslendiğimi, aslında üstünkörü bildiğim doğruların neden doğru olduğunu anladım. Kitap beslenmenin önemini anlatıyor ve bunuda sizi sıkmadan keyifle beyninize işliyor. Neden ağzımız kokar, neden normal doğum yapmak lazım, neden şeker gibi antibiyotik almamalıyız ve birçok şeyin nedenini açıklamış. Kesinlikle tavsiye ederim. Hayatınızda birşeylere dokunup büyük değişiklikler yaptırabilecek bir eser.