Bana göre aile kendimizi en güvende
hissettiğimiz yer olmalıdır. Bir ailede herkes birbirini
koşulsuz sever, korur, kabul eder ve destekler.
Karşısındakini değiştirmeye çalışmaz. Ama
benim ailem bana sürekli, "Kime çektin sen bilmem
ki." diyordu. Bu aynı zamanda, "Sen bizim
gibi değilsin. Bizim gibi olmadığın için seni kabul
etmiyoruz. Bize benze!" demekti. Kabul görmediğimi
bilmek, hissetmek çok can sıkıcıydı.
Sayfa 111 - Doğan çocuk yayınları