"Yalnızlık kulesinin zemini yoktur, hissettiğiniz hep düşme halidir... öğle güneşi gibi yalnız olmak ne demek anladım, gölgesiz olmak demek, öyle bir yalnızlık ki kendine dair gölgem bile yok demek, gölgesiz bir yalnızlık ne işe yarışı yarayacak.."
gördüm nereye gitsem ben dik gölgem kamburdu bu dünyada
Sayfa 26·Kitabı okuyor
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘Sıkıntı büyüdükçe, dünyaya yansıyan gölgem küçülüyor.’
Sayfa 89·Kitabı okuyor
“ Ama gölgem kendimden büyük.”
hayat hep tuhaf bir yapışkanlıkla kaldı boynumda dedim kırk sesle yıkansam da gitmez kalbimden sesin ben dik gölgem kambur bu leke başka
nereye gitsem ben dik gölgem kamburdu bu dünyada
Sayfa 26·Kitabı okuyor
Alıntı