Ovod hmmmm. Kitabı okurken herkes sonda duygusal anlar yaşayacaksın- ağlayacaksın dedi) evet, duygusal sonla bitiyo. Ama buna kendimi başından beri hazırladığım için ağlamadım. Genelde çok kitapda ağlarım. Ve bu kitabın sonunun duygusal bittiği için değil, kitaptan ayrılmak zorunda kalacağım için oluyor. Ağlamasam da kitabı seve seve okudum. Ailesinden ihanet gören kendi babasından ihanet gören birinin hayatından bahsedıyo. Bi taraftan tabi aşk acısı(. Şöyle bişey söyleyim, kendi düşünceleimdir: Sırf aşk üzerinde kurulan kitaplar, sırf hasretten aşktan bahseden kitaplar insana çok şey öğretmez. Kitab alınca soruyorum hemen:Aşk ince çizgiyle geçiyo mu yoksa sırf aşk mı? Ovod da aşkın ince çizgiyle geçtiği kitaplardandı. Tavsiye ederim)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hangi kitabı okursam okuyayım, beni en çok hüzünlendiren, en çok ruhumu gördüğüm
Atsineği kitabındakı Rivares, ya da diğer adıyla Artur.
Ah Artur!
Ben hiç mi seni unutmayacağım? Senin duyguların, kimseye anlatmadıkların, altın kalbin aklımdan hiç çıkmıyor.
Seni anlatmak değil, seni yaşamak lazım.
Ne kadar kitap okursam okuyayım, seni asla unutmayacağım.