İnside out akımı ama kitap karakterleriyle!!
katniss everdeen☆ 'de gördüm ilk ve dedim ki bunun kitap karakteri versiyonu cok sarardı o yüzden yapmaya karar verdimm bu güzel fikri icin de teşekkür ederim💗 Neşe (Joy): One Piece 1. Cilt Monkey D. Luffy. Özgürlük elçisinden ve insanları güldüren joyboy reenkarnesi çocuktan başka birisini düşünemiyorum. Luffy resmen neşe ve özgürlüğün vücut bulmuş hali. Gittiği her adaya özgürlük getirmesi de bunun göstergesi❤️☀️ Üzüntü (Sadness): Hasatta Gündoğumu Haymitch Abernathy. Hikayesiyle kalbimizi dağladı resmen💔 oyunları kazansa da elindeki her şeyi günün sonunda kaybetmiş oldu.. Öfke (Anger): Kurtların Hükmü Zoya Nazyalenaky Ejderha Kraliçesi o asi tavırlarıyla ve açık sözlülüğüyle kesinlikle bu listeye girmeye hak kazandı. Kraliçedir mesela💙⚡ Korku (Fear): Genç Elitler Adelina Amouteru diyeceğim buna da ama daha çok korkuyu yöneten birisi kendisi eee ne demiş "Korku, benim kılıcımdır."🖤 Tiksinti (Disgust) Kargalar Meclisi Nina Zenik. Yargılama kraliçesi olabilir JSNAJNWJW kendisi tam bir diva oldugu icin burayı hak etti😋 Kaygı (Anxiety): Açlık Oyunları Katniss Everdeen ve ikinci bir adayımız da var Percy Jackson ve Olimposlular Annabeth Chase. İkisi arasında bir seçim yapayım dedim ama secemedim. Bence ikisi de bu işin üstadı🧡 Gıpta (Envy): Kızıl Kraliçe Maven Calore. Abisinin yaşadığı o görkemli hayat altında kalmış bir cocuk ve bu beslediği duygu onu tam bir kötü karakter yaptı. Seni severdim Maven. Bıkkınlık (Ennui): Kargalar Meclisi Kaz Brekker. Bu ünvan krugelerden ve inejden (kargalardan) başkasını umursamayan kirli ellerden başkasına gidemezdi sahnelerine hala katıla katıla güldüğüm oluyor🖤💸 Utanç (Embarresment): Açlık Oyunları Peeta Mellark. Benim tatlis sari çocuğum. O saf kalbiyle bu listeye girmeye hak kazandı🧡😋

katniss everdeen☆

@rue_flowers
·
INSIDE OUT
​kafamın içindeki o masayı gerçekten yöneten duygular ve onların tam karşılığı olan o tek kitaplarrr⤵️ ​Kaygı 🧡: Sürekli tetikte olma, "Bir sonraki sayfada ne çıkacak, katil kim, ben bu ipucunu nasıl kaçırdımm?" anksiyetesii... Tabii ki Agatha Christie serisi. Zihni bundan daha çok çalıştıran ve kaygılandıran başka bir şey yoookk 🔎 ​Öfke 🔥: Sisteme, adaletsizliğe, o baskıcı ve karanlık dünyaya karşı duyulan o saf, çaresiz öfkee duygusuu... Kesinlikle 1984 . Okurken insanı sinirden ve hırstan delirtiyoo.👁️ ​Gıpta💚: O muhteşem güce, seçilmiş kişi olmaya, o büyülü dünyaya ve Hogwarts'ın o aşırı estetik havasına duyulan o tatlıı imrenme... Kesinlikle Harry Potter ve Azkaban Tutsağı . Keşke orada olsaydııım. 🪄 ​Bıkkınlık💜: İnsanlardan, tanrılardan, dünyadaki tüm o saçma dramalardan bıkmış, kendi adasına çekilip herkese göz deviren o umursamaz ve mesafeli AURA... Tam olarak Ben, Kirke . 🏛️ ​Korku💜: Çölün o tekinsizliği, devasa solucanlar, o karanlık gelecek ve hayatta kalma mücadelesinin verdiği o gerim gerim geren atmosferr... Kesinlikle Dune . Karakterlerle birlikte korkuyu dibine kadar hissediyorsunnn 🪐 az önce koltukta uzanırken aklıma geliverdi ben de üşenmeden yaptııımm☺️✨
İleti
Öp,Öldür,evlen ama watty karakterleriyle #2 (buakımmukemmel)
Beyaz Leke Öp: Giray Öldür: Kerem(👽) Evlen: Tugay (belliydizaten) Kaybolmuş Ruhlar Sarayı 1 Öp: Andre Öldür: Ezra'nın karısı (kadının adınunuttum[B12]) Evlen: Vincent Kızıl Kraliçe Öp: kilorn Öldür: Maven Evlen: Cal Sınır Öp: Taylan(çocuğun adından emin değilim) Öldür: Bora(tmm en bad boy sensin ya tmm) Evlen(me): mümkünse hiç biri No: 26 Öp: Efe(beeelki) Öldür: Mine'nin babası Evlen: yine Efe ( bı bu kalmıştı napiyim) Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikâyesi - Dördüncü Perde Öp: Burak Öldür: Onur+Zeynep( sevmiyorum ama) Evlen: Mert
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kızıl Kraliçe Hakkıda-Spoiler olabilir dikkat!
Kırık Taht Kim bana ne kadar katılır bilmiyorum ama aklımdan atamadığım için bu iletiyi yazmaya karar verdim. Bu seriye çıktığı sene başladım o zamandan beri takip ettim sevdim ama beni rahatsız eden bir kaç şey var. Birincisi her şey mare ile başlamışken nasıl bu kadar politika olabildi anlamıyorum tamam değişen bir sistem var bunu görüyoruz ama ne büyük savaş gerçekten büyük ne de değişen sistem vurucu. Her şey o kadar yavaş ve politik görüşmeler oldu ki bilmiyorum mare in yolculuğu karakter gelişimi yarım kalmış hissediyorum. Kırık taht kitabından bahsediyorum özellikle bence Julian ın notları çok gereksizdi beni tatmin etmedi bana heee bu bundanmış gibi bir şey dedirtmedi bilmediğim bi ülke hakkında gereksiz bilgiler edindim çoğunu da sıkıldığım için atladım. Bir diğer konu cal ile ilişkisi ya çok özür dilerim ama Mare cal gelip sana farklı bir dünyada olsaydık maven' ı mı seçerdin beni mi diye sorduğunda bilmiyorum diyemezsin ya. Yaşadıklarına, yaşadıklarınıza saygısızlık olur. O zaman cal'ı neden sevdin ya da sevdim dedin... Bir diğer detay yine aynı konu üzerinde biz bu iki karakteri de en başından takip ediyoruz aralarını biliyoruz vs. ya kusura bakmayın ama ben ikisinin evlendiğini ve iki çocuklarının olduğunu tesadüf o ki bir kız bir oğlan biri annesinin adı biri abisinin adı olmuş tümmmm bunları tek bir cümlede okudum el insaf. Bence ikisi için daha iyi bir son olabilirdi bir cümlede evli mutlu çocuklu diye kestirilip atılmamalıydı. Bir diğer sevmediğim konu olayları o kadar fazla insanın bakış açısından okuduk ki ne olduğunu şaşırdım artık bence bu kadar insanla bağ kurmamalıydık. Mare in soloslarla dost olmasına hele hiç diyecek bir şeyim yok shade öldü diye kahrolmuştum. Son olarak da şunu diyeceğim shade ve Farley hikayesi çok kitabın ortasındandı ne
Duygu ve Düşünce
HER KARAKTERDEN BİR ÖZELLİKK
Uzuuunn zamandır hiçbir şey paylaşmadığımı fark ettim. Bunun en büyük nedenlerinden birisi çok fazla kitap okuyamamış olmam. O yüzden kendimce bir ileti hazırladımm. Okuduğum karakterlerden alabileceğim farklı özellikler: Taht Oyunları Kesinlikle Tyrion'un zekasını almak isterdim. Çünkü her durumda olayları kendi lehine dönüştürebiliyor. Yazılmış en iyi karakter benim içinn. Lanetli Kral Kitabı çok sevmedim ama Jude'un kararlılığını almak isterdim. ASLA PES ETMİYOR ben okurken en az 3 defa pes ettim. Açlık Oyunları Peeta'nın manipüle gücü mükemmel olurdu. Zaten karakteri çok seviyorum çok sempatik ve sevecen bunu kendi lehine çevirmekte çok iyi bir şekilde kullanıyor. Kızıl Kraliçe Hile gibi olacak ama bu kitapta Maven'ın annesi zihin okuyabiliyordu bu güç ben de olsa dünyaya hükmederdim. Harry Potter ve Felsefe Taşı Kesinlikle Hermione'nin çalışkanlığı. Yalan olmasın ben biraz tembel biriyim.. Cam Şato Celaena Sardothien'ın cesareti Aslında olduğum kişiyi çok seviyorum ama bu özellikleri mix yapıp süper insan idealine ulaşabilirdim jdjlfjslkfjldgj ya da Frankenstein yeni bir canavar oluştururdum.