İnsan kalbi güzelliği tutsak etti
Yıldızlara sahip olduğum sürece ayda gözüm yok.'- Gertrude Ederle
İki kardeş evde oturmuşlardı küçük kardeş elindeki kitabı bıraktı ve abisine bir alıntı okudu abi niyet paslanıp ve kir tutmamalı dedi abisi ise cevap verdi kalp saflığı her şeyden en önemlisi budur kalbi
Allah'a bağla yalancı dünyadan geç ve korkma!..işte o zaman yaratılan güzelliğin farkına varabilirsin diyip çıplak gözle yüzünü aya çevirdi bugün 25 Eylül 2015 pazartesi günü idi ay ışığı şiirlere konu olmuş yazarlar aya bakıp onun için nice roman bile yazmışlardı bugün gazeteler ay tutulması olacağından bahsediyordu küçük kardeş abi dedi kallp dünyaya tutulmuş o yüzden biz gökyüzünü maviye boyayamıyoruz bilirmisin biz insanlar ayın güzelliğine sahip olsakta küçük yıldızları her zaman kıskanıyoruz oysaki şu söz ne güzeldir ve bu söze inanmalıydık en çok
'Bir gün batımının harikalarına veya ayın güzelliğine hayran kaldığımda, ruhum yaratıcıya ibadette genişler.' - Mahatma Gandi ne güzel söylemiş değil mi evet dedi büyük abi bizler savaş çıkartırken bile gök cisimlerini izleyen onları kendi çıkarımız için kullanan bir toplumuz peki bu savaşlar neden çıkıyor diye sordu küçük kardeş abisi cevaplar biz insanlar gözü doymayan canlılarız yıldızlara sahip iken ayı aya sahipken güneşi isteriz