Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Yaşamak için yiyen ve giyen ile yemek ve giymek için yaşayanın tek farkı; hedefleridir. Dünyanın ötesinde hedefi olmayanın, dünya kadar sorunu var demektir. Dünya bir araçtır, amaç olamaz insan için.
Sayfa 113Kitabı okudu
_Yaşam, ufacık şeylerden, küçük mutluluklardan oluşuyor. Hiçbir şey büyük ve kutsal değil. O yüzden sözde büyük olan şeylere ilgi duyarsan yaşamı ıskalarsın. Yaşam bir bardak çayı yudumlamak, bir dostla sohbet etmek, sabah yürüyüşe çıkmaktır, ama illa belli bir yere doğru değil, amaçsız, son belirlemeden hareket etmektir. Böylece herhangi bir
Reklam
Maneviyat, bir din değiştir­me, bir inanç ya da kanaat sorunu değildir; dünyada olma tarzıdır. En belirsiz ve en basit hareketlerimizde yansıması görülür: yürüme ve ye­mek yeme tarzımızda; diğer insanlara açık olmamızda; zaman, iktidar, kader ve sessizlik karşısındaki tefekkür tarzımızda; kısacası fikir ol­mayan, ideoloji olmayan her şeydedir.
Sözünü keserek şöyle dedim: "Bu yaygaralarda(siyasi parti) hiç iyi insan yok mu? Gerçekten ülke ve halk için çaba gösteren tek bir kişi yok mu?" "Tabii ki var! Ama şunu bilmelisin ki iyi insanlar da yemek yemek zorunda ve devrimciler de âşık olur. Yemek ve aşk için para gerekir. O yüzden devrim para toplama işine döner. Para toplanınca yemek sorunu çözülür ve evlenirler. Sonra paranın kölesi olur ve sonsuza kadar bundan kurtulamazlar. Devrim, siyaset, ülke ve halk hepsi unutulur."
Sayfa 153
Şamil'in oğlu Cemaleddin esir alınıp St. Petersburg'a getirileli on üç yıl olmuştu. Bu on üç yıl içerisinde Şamil, Zümrüdüan­ka gibi Ahulgo'nun küllerinden yeniden doğmuş ve Kafkasya'ya hakim olmuştu. Rus askerleri, akın akın bu dev gibi adama sal­dırmış ancak geri çekilmek zorunda kalmıştı. Bu on üç yılda, esir olarak St.
Bu da kendime not olsun
Bedenlerimizin en fazla beş yılda bir atık maddeler çıkarmasını beklemek aptalca olurdu. Sırf bir gün önce yemek yediğimiz için, bugün açlık hissetmemeliyiz diye düşünmek saçma olurdu. Bu tıpkı bir sorunu çözdük mü artık çözülmüş kalacağını, bir kere öğrendik mi artık hep bilinçli olacağımızı düşünmek kadar anlamsızdır. Hayır, hayat farklı alanlarda, farklı hızlarda gelişen ve zayıflayan büyük bir bedendir. Beden gibi olduğumuzda, yeni gelişmelerin işini gördüğümüz, sadece soluk alıp verdiğimiz ya da dinlendiğimizde, la mierda'yı, dışkıyı boşalttığımızda gerçekten canlıyızdır, Vahşi Kadın'ın döngüleri içindeyizdir. Eğer "yapılacak işin, işi yapmaya devam etmek" olduğunu kavrayabilseydik çok daha şevkli çok daha huzurlu olurduk.
Reklam
Bir de yemek sorunu vardır. Yemekler sorunların en korkuncudur. Her gün yemek saatlerinde sokağa çıkacaksınız. Görünüşe göre de lokantaya gidiyorsunuz. Gerçekte ise Lüksemburg Bahçesinde güvercinlere baka baka bir saat geçirecek sonra gerçek yemeğinizi cebinize tıkarak gizlice odanıza döneceksiniz. Yemeğiniz de ekmekle margarindir. Ya da şarapla ekmek. Yiyeceğin çeşidini bile yalan belirler. Alelade ekmek yerine çavdar ekmeği almak gerekir. Çünkü çavdar ekmeği yuvarlak olduğundan cepte daha iyi gizlenir.
Sıskalaşmaya Başlayın
6. Antik beynimiz zihinsel stresin fiziksel stresi olduğunu düşünüp kortizol salgılar. 5. Kortizol karaciğere depolamış karbonhidratların kana salınmasını söyler. 4. Bunları kullanmazsanız daha fazla yağ hücresine dönüştürülürler. 3. Hareket stresi engellemez ama stres nedeniyle salınan karbonhidratların özümsenmesine yardım eder. 2. İnsan yapımı şekerlerden ( etiket üzerinde yazan …oz ifadelerinden) kaçının çünkü rahatlamak için yemeye neden olurlar. 1. Rahatlamak için yemek, siz dışına çıkana kadar kısır döngüdür. ! Stresininizin gerçek nedenini bulun ve sorunu çözmeye başlayın.
Sayfa 199 - Pegasus Yayınları
Bir anne olarak yemek yapma konusunda uzman uzman olmayabilirsiniz. Ev işlerini çok iyi yapamayabilirsiniz. Bunları yapmasanız da kaybınız büyük olmaz. Ancak siz, çocuk eğitimi konusunda yeterli bilgiye sahip değilseniz, bu çok ciddi bir sorundur ve bu sorunu ivedilikle çözmelisiniz.
Şabat ayininin başka bir yönünü de göz önünde bulundurmak gerekmektedir. Şabat'ın her ay ayının yedinci günlerinde (Shapatu) kutlanan eski bir tatil günü olduğu anlaşılmaktadır. Ancak onun anlamı Eski Ahit'teki Şabat'ın anlamından tamamen farklıydı. Babil Shapatu'su bir matem ve kendi kendini cezalandırma günüydü. Satürn
Sayfa 178 - Say YayınlarıKitabı okudu
310 öğeden 11 ile 20 arasındakiler gösteriliyor.