Zacharius Usta çok beklentimin altında kaldı ve asla sarmadı.
Babaya Mektup aşırı duygusal olduğu için kitapla bağ kurulamıyor bir terapi seansı gibiydi.
Gitanjali kitabın bence tek artısı çevirisini Bülent Ecevit'in yapmış olmasıydı. Çok fazla soyut geldi
Gezgin sürekli bir anlamlı söz var tamam anladık sensin diyesim geldi.
Arayışlar çok fazla derin buldum ve bir olayı yok
Dr. Jekyll ile Bay Hyde yani fikir odaklı kitap bence gerilimi az olduğu için e bu muymuş diye biliyor insan.
Vişne Bahçesi kim kiminle ne yapıyor hiç belli değil herkes konuşuyor ama bir olay yok.
Olalla kendisi gotik edebiyatının en iyi örneklerinden diye nitelendiriliyor ama ben sevemedim tam olay başlayacak diyorsunuz ve kitap bitiyor.
Mutlu Prens çok çok duygusal buldum
Bir Çöküşün Öyküsü yani kitaptaki adamla birlikte ben de çöktüm tek boyutlu geldi bana kitap
Kara Keşiş aşırı bir belirsizliği vardı ve çok yorucuydu anlayamadım hayal mi gerçek mi?
Aforizmalar yani prost'un aforizmalar kitabından sonra okuduğum en kötü aforizmalar kitabıydı.
Canavar yazar sağ olsun zahmet edip bir son yazmış yazmasa daha iyi olurdu bitirmek için kitabı bitirmiş diyebilirim ve her şey çok yarım ya
Birkaç ay önce bu seriye başlamıştım iş Bankası kültür yayınları'nın modern klasikler dizisi 245 kitap var toplamda Ben 110 tanesini okumuşum 110 tanesinden ve şu paylaştıklarım asla ve asla önereceğim kitaplar değil.
Geçmişi değiştiremezdik, çünkü ona hükmedemezdik. Bir bilim olarak tarih, hileli, illüzyonlu bir disiplindi. Çevremizdeki insanları, hattâ kendimizi bile gerçek manada tanıyamazken, tarihî figürlere haksızlık etmekten başka çaremiz yoktu..
Herkes hak ettiği cezayı bulsa dünya altüst olur?
"Kimden, ne için intikam almak istiyorsunuz?"
Telefon kulübesinde aramamı bekleyenlere ilkin bu soruyu sorarım. Oyalanmadan konuya girmek en iyisidir. iki yılda o kadar çok kişiye intikam servisi yaptım ki, bilseniz şaşarsınız. Metropol, derin dondurucuya kaldırılmış intikam tabldotlarıyla dolu.
Mezarlık, dünyanın maketi. Varoluşsal kaos bizi ele geçiriyor. Suça ortak olmadığımız halde, dehşeti üstleniyoruz. Çaresizliğimiz, üzüntümüzü kat be kat aşıyor. Kıdemli bir mevta topraktan başını uzatsa da bize bir akıl verse. Ne gezer. ...