Nietzsche Ağladığında kitabında geçen muhteşem bir cümle var:
“Benim “biz” haline gelebilmem için önce “ben” olmam gerek.” (s. 315)
Günümüz ilişkilerinin de sorunu tam olarak bu: Henüz "ben" bile olamamış milyonlarca insan "biz" olmaya çalışıyor.
Yeni kitap arayışındayım. 📚
Bana mutlaka okumalısın dediğiniz kitaplar var mı?
Türü çok önemli değil; aklınızda yer etmiş, etkisinden çıkamadığınız kitapları yazarsanız çok sevinirim.
Belki aramızdan birinin önerisi yeni favori kitabım olur. 🤍