Etrafta böyle çiçekler varken, bunca dost canlısı yabani hayvan kendilerine yuva yapmak için koşuştururken veya şarkı söyleyip cıvıldayarak yuva yaparken kimsenin aksi olmasına gerek yok, di mi?
önce diyelim ki şiir bir kuşkudur
bir otobüs yolcusunun kimliğini taşır
bir şarkı olup bir sonbaharda
onulmaz bir güzelliğe ulaşır
ve yitirip rengini bir akşam saatinde
olur olmazlaşır
Sadece Kürtçe yazı yazmanın değil, Kürtçe şarkı söylemenin, Kürtçe ağlamanın bile farklı olduğunu anladım. Kendi kendime; artık kendi ana dilimde ağlayacağım, dedim. Dünyada bu duygudan daha güzel bir duygu yoktur; insanın kendi ana dilinde ağlaması ya da çığlık atması, bir şeyler söyleyebilmesi...