“Ey insanoğlu,,
Evren’in neresinde ne kadar yer kapladığının hiç bir değeri ve kıymeti yok.
Bilesin ki önemli olan en yüce yer sevdiklerinin kalbinde ne kadar yer kapladığındır”
”Canım. Seni görmek istiyordum kısacası. İnsan görmekle bile bazı şeylerin ağırlığına dayanabilir, avunabilir, hayal kurmaya devam edebilir. Sen anlamazsın tabi.
Anlamak için insanın bazı eksik yönleri olmalı.”
En büyük acı olay anında hissettiğin değil, olayın üzerinden bir zaman geçtikten sonra, yapacağın hiçbir şey kalmadığında hissettiğindir, Ama zaman her acının çaresidir derler. Gel gör ki, ömrümüz bu önermenin doğruluğunu sınamaya vefa etmiyor hiçbir zaman.