Muhalifler
2 YILDIR almak istiyordummm sonunda aldım ama okuyamadım daha AYLARDIR KİTAPLIĞIMDA DURUYOR. Tam benlik evren, tam benlik konu, TAM BENLİK SERİ!! Marissa Meyer benim en sevdüğüm yazarlardan zaten (ask kadınım 🤌🤌) bayılacağıma eminimm
Martin Eden
Konusuna dair hiçbir fikrim yok, neden sevecegime emin oldugumu ben de bilmiyorum, 6. his 🥀🥀
Zalim Prens
Fanartları MUKEMMEL her gördüğümde alıp okuyasım geliyor, evreni çok hoşuma gidiyor. Konusuna dair cok bir bilgim yok sadece romantizmin fantastiğe göre arka planda kaldıgını biliyorum ki ben fantastik kitaplarda romantizmin ön planda olmasını asla sevmem. Bu da seveceğimi düşünmemin sebeplerinden biri. (kitabın linç yemesinin sebebi de bu...)
Övgü Deveci Safi tarafından yazılacak tüm kitaplar 🙏🏻🙏🏻
En sevdiğim yazar olur kendileri, kalemine olup bitiyorum ne yazsa okurum!! Şu anda yazmakta olduğu kurgu mesela, çıktığı gibi okumak istiyorum
Buzdan KıvılcımAteşten TezahüratKülden Reverans
Bu seri içimi ısıtıyor, çok sekerr sipariş verdim geldiği gibi okuyacağımm
Evelyn Hardcastle’ın Yedi Ölümü
Atmosferi çok değişik tam benlik gibi hissettiriyorr
Özel Koruma
Koruma kurgularına ayrı bir sevgim var, hepsini okurum 😍😍
Kargalar MeclisiÖvgü Deveci Safi 'nin önerisi ile aldımm. Found family olması, evreni, karakterleri çok hoşuma gidiyorr. Ayrıca hm evreninin ilhamı olduğu için eminimm
Kızıl Şelalenin Çağrısı
Konusu COK guzel bence, cıkmasını heyecanla bekliyorumm
Not: Okudukca buraya yazarım gercekten sevdim mi diyee (umarım severim 🙏🏻🙏🏻)
Halihazırda devam ettiğim 3 kitap serisi var:
1- Başkomser Nevzat kitapları, zaten 6.kitaptan İstanbul Hatırası ' dan başlamıştım. Ondan sonra Kırlangıç Çığlığı geliyor. İkisi de çok ama çok iyi kitaplardı. Son kitap da Yırtıcı Kuşlar Zamanı . Yırtıcı kuşlar zamanını çok merak ediyorum ve elimde var aslında ama aklım diğer serilerde.
2- Wisteria serisi, bu seri benim için aşırı akıcı ve böyle fantastik okuyayım ama beynim yanmasın, (çünkü yazar sizi fantastik kısma aşırı yavaş sokuyor, ben bodoslama dalmayı tercih ederim) serisi. Keyif alarak okuyorum ama daha iyilerini okudum kesinlikle. Neyse ilk 3 kitabı okudum zaten sadece Diyarların Yazarı kaldı. Sonunu okumaya değer bir seri bence. Merak ediyorum. Fakat novellaları da çıkacakmış diye duydum, onları okumam heralde. Size de tavsiyem çok fantastik okuduysanız yüksek beklenti ile başlamamanız.
3- Zirve ötesi serisi, bu serinin tüm kitaplarını okudum sadece Külden Reverans kaldı. Çok tatlış, çıtır çerezlik bir genç kurgu romantik serisi. Şahsen öneririm, ben bu tarz okumaya bu seriyle başladım. Ama bahsettiğim ilk 2 seriye kıyasla daha az merak ediyorum. Çünkü ben romantik sevsem de diğer türlere göre biraz daha alt seviyede kalıyor benim için.
Yalnız bir şey fark ettim şu kitapların: Külden Reverans, Diyarların Yazarı, Yırtıcı Kuşlar Zamanı hepsi de son kitaplar. Tam üç veda bekliyor beni...
Sanırım yakın zamanda Wisteria'nın son kitabını okurum. Yani önceliğim devam ettiğim serileri bitirmek çünkü yarım kalmaları hiç hoşuma gitmiyor fakat her an bambaşka bir kitap da okuyabilirim :)
Şimdi elimde kitap ve seri seçenekleri var onları yazacağım ve kararsızlığım konusunda bana yardımcı olmanızı isteyeceğimm
Fantastik Anlamda Elimdekiler
Gölge ve Kemik(bu PDF olacak ama diğer iki kitabı bende var ilk kitabı anlamamıştım)
KatabasisYerdeniz Büyücüsü(sadece ilk kitabı var elimde)
Büyücünün Yeğeni(ilk 5 kitabı var son ikisi eksik)
Harry Potter ve Felsefe Taşı(PDF olarak tüm seri elimde)
Dikenler ve Güller Sarayı(PDF olarak okumayı planlıyorum yine seriyi)
Medusa'nın Ölü Kumları 1(bu seri de PDF anlamında arkadaşım baya önermişti)
Amacım bu Haziran'ın son 10 günü içerisinde bitirebileceğim rahat ve akıcı bir fantastik ile ilerlemek çerezlik bir kitap olursa daha iyi olur
Klasik olarak ise
Zaman MakinesiMomoKüçük KadınlarSefiller(bunu okumak pek istemiyorum daha akıcı bir şeye ihtiyacım var)
Hayatın Mucizeleri(PDF)
Jake: Peki ya yarın?
Emma: Bizim yarınımız yok Jake. Sadece aynı güzel bugünün tekrarı var.
:)
Not: Bu filmi izledikten sonra içimde fantastik bir hikaye yazma isteği doğdu :)