Oldukça kabarık bir liste olacak. Elimdekileri bitirmeden ve toplu biçimde kitap alma bağımlılığımın beni getirdiği son nokta. Bu listeye baktıkça ibret almam ve bu bağımlılıktan kurtulmam dileğiyle...
1) Otomatik Portakal(Bir ara okumaya karar verdiğim fakat araştırdığımda hakkında kötü yorumlar duymam nedeniyle ertelediğim ve 3 yıldır kitaplığımda duran kitap)
2) Aforizmalar
3) Beyaz Diş
4) Üç Büyük Usta
5) Ermiş
6) Deniz Kurdu
7) Martin Eden (umarım bu yıl bitmeden okuyacağım)
8) Ayaktakımı Arasında
9) Genç Bir Doktorun Anıları (bu da aynı şekilde yıllardır duruyor geçenlerde tam sonunda okuyacağım derken anlamsızca kışın okumanın daha güzel olabileceğine karar verdim sanırım kapaktaki kış temasından ötürü)
10) Dava ( yıllar önce okumuştum ama sadece kitapları yarım bırakamadığım için bitirmiştim keza o zaman pek de iyi anlayabildiğimi sanmıyorum aklımda da kalmamış o nedenle bir ara ilk defa okuyormuşum gibi tekrar okuyacağım.)
11) Tom Sawyer’ın Maceraları (Çocukken okuduğum kitapları şimdi tekrar okumak az da olsa o zamanlarda hissettiriyor beni bu kitabı da sırf bu nedenle almıştım)
12) Mutlu Prens
13) Altıncı Koğuş
14) Küçük Kadınlar
15) Kızıl Veba
16)
Oldukça kabarık bir liste olacak. Elimdekileri bitirmeden ve toplu biçimde kitap alma bağımlılığımın beni getirdiği son nokta. Bu listeye baktıkça ibret almam ve bu bağımlılıktan kurtulmam dileğiyle...
1) Otomatik Portakal(Bir ara okumaya karar verdiğim fakat araştırdığımda hakkında kötü yorumlar duymam nedeniyle ertelediğim ve 3 yıldır kitaplığımda duran kitap)
2) Aforizmalar
3) Beyaz Diş
4) Üç Büyük Usta
5) Ermiş
6) Deniz Kurdu
7) Martin Eden (umarım bu yıl bitmeden okuyacağım)
8) Ayaktakımı Arasında
9) Genç Bir Doktorun Anıları (bu da aynı şekilde yıllardır duruyor geçenlerde tam sonunda okuyacağım derken anlamsızca kışın okumanın daha güzel olabileceğine karar verdim sanırım kapaktaki kış temasından ötürü)
10) Dava ( yıllar önce okumuştum ama sadece kitapları yarım bırakamadığım için bitirmiştim keza o zaman pek de iyi anlayabildiğimi sanmıyorum aklımda da kalmamış o nedenle bir ara ilk defa okuyormuşum gibi tekrar okuyacağım.)
11) Tom Sawyer’ın Maceraları (Çocukken okuduğum kitapları şimdi tekrar okumak az da olsa o zamanlarda hissettiriyor beni bu kitabı da sırf bu nedenle almıştım)
12) Mutlu Prens
13) Altıncı Koğuş
14) Küçük Kadınlar
15) Kızıl Veba
16)
Demek ki insanın beyni bir dakika düşünmeden duramıyor, o garip başı öyle yaratılmış ki istese de istemese de düşünceler art arda geliyor, bir düşünceden öbürü doğuyor, herhalde ölünceye kadar böyle devam ediyor bu.