Zeynep

Zeynep
@zynpgkyldz
Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplar
Oldukça kabarık bir liste olacak. Elimdekileri bitirmeden ve toplu biçimde kitap alma bağımlılığımın beni getirdiği son nokta. Bu listeye baktıkça ibret almam ve bu bağımlılıktan kurtulmam dileğiyle... 1) Otomatik Portakal(Bir ara okumaya karar verdiğim fakat araştırdığımda hakkında kötü yorumlar duymam nedeniyle ertelediğim ve 3 yıldır kitaplığımda duran kitap) 2) Aforizmalar 3) Beyaz Diş 4) Üç Büyük Usta 5) Ermiş 6) Deniz Kurdu 7) Martin Eden (umarım bu yıl bitmeden okuyacağım) 8) Ayaktakımı Arasında 9) Genç Bir Doktorun Anıları (bu da aynı şekilde yıllardır duruyor geçenlerde tam sonunda okuyacağım derken anlamsızca kışın okumanın daha güzel olabileceğine karar verdim sanırım kapaktaki kış temasından ötürü) 10) Dava ( yıllar önce okumuştum ama sadece kitapları yarım bırakamadığım için bitirmiştim keza o zaman pek de iyi anlayabildiğimi sanmıyorum aklımda da kalmamış o nedenle bir ara ilk defa okuyormuşum gibi tekrar okuyacağım.) 11) Tom Sawyer’ın Maceraları (Çocukken okuduğum kitapları şimdi tekrar okumak az da olsa o zamanlarda hissettiriyor beni bu kitabı da sırf bu nedenle almıştım) 12) Mutlu Prens 13) Altıncı Koğuş 14) Küçük Kadınlar 15) Kızıl Veba 16)
Ceyda Coşkun isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Bende öyle yapmaya karar verdim umarım uygulayabilirim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplar
Oldukça kabarık bir liste olacak. Elimdekileri bitirmeden ve toplu biçimde kitap alma bağımlılığımın beni getirdiği son nokta. Bu listeye baktıkça ibret almam ve bu bağımlılıktan kurtulmam dileğiyle... 1) Otomatik Portakal(Bir ara okumaya karar verdiğim fakat araştırdığımda hakkında kötü yorumlar duymam nedeniyle ertelediğim ve 3 yıldır kitaplığımda duran kitap) 2) Aforizmalar 3) Beyaz Diş 4) Üç Büyük Usta 5) Ermiş 6) Deniz Kurdu 7) Martin Eden (umarım bu yıl bitmeden okuyacağım) 8) Ayaktakımı Arasında 9) Genç Bir Doktorun Anıları (bu da aynı şekilde yıllardır duruyor geçenlerde tam sonunda okuyacağım derken anlamsızca kışın okumanın daha güzel olabileceğine karar verdim sanırım kapaktaki kış temasından ötürü) 10) Dava ( yıllar önce okumuştum ama sadece kitapları yarım bırakamadığım için bitirmiştim keza o zaman pek de iyi anlayabildiğimi sanmıyorum aklımda da kalmamış o nedenle bir ara ilk defa okuyormuşum gibi tekrar okuyacağım.) 11) Tom Sawyer’ın Maceraları (Çocukken okuduğum kitapları şimdi tekrar okumak az da olsa o zamanlarda hissettiriyor beni bu kitabı da sırf bu nedenle almıştım) 12) Mutlu Prens 13) Altıncı Koğuş 14) Küçük Kadınlar 15) Kızıl Veba 16)
üşengeç salyangoz isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Ay bu kadar biriktiğini sayana kadar fark etmememiştim bende yalnız olmadığımı görmek beni de sevindirdi ama olsun biz bunun da üstesinden geliriz evelallah
Demek ki insanın beyni bir dakika düşünmeden duramıyor, o garip başı öyle yaratılmış ki istese de istemese de düşünceler art arda geliyor, bir düşünceden öbürü doğuyor, herhalde ölünceye kadar böyle devam ediyor bu.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Acelyabooks isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Ne diyeyim ki sen de haklısın