Sena

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geçen sene 2025 için en çok okumak istediğim 25 kitabı paylaşmıştım.( O iletim: #260989208) Bunlardan 25/13 tanesini okumuşum. Bazıları hala daha elimde yok. İlk bu 13 kitabı ve daha sonra diğer okuduklarımı yazacağım: Küçük Prens 10/10 Ev Sahibesi 7/10 Beyaz Geceler 9/10 İvan İlyiç'in Ölümü 10/10 (incelemem: #280032680) Vadideki Zambak 5/10 Monte Cristo Kontu (2 Cilt Takım) 10/10 (incelemem: #279340687) Satranç 10/10 İnsan Ne İle Yaşar 9/10 Genç Werther'in Acıları 10/10 Ben, Kirke 9/10 Akhilleus’un Şarkısı 10/10 Olasılıksız 9/10 (İncelemem: #265525044) Gümüş Yürek 1 9/10 En çok okumak istediğim ve okuduğum kitaplar böyleydi. Şimdi diğer okuduklarıma gelelim: Seyir 6/10 Şeffaf 10/10 (İncelemem: #289998088)
Chat GBT sağolsun :)
Bana bu fotoğrafı oluştudu. Ben beğendim açıkçası.
10 can alırsan seri katilsin, binlerce can alırsan savaş kahramanı ~Prison Break~
Dizi/Film
Neden herkes olduğundan daha sert görünmeye çabalıyor? Bir insan, içini samimiyetle ortaya dökmeyi neden duygularına hakaret olarak kabul ediyor? Beyaz Geceler
Alıntı