📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yangın olsa kurtaracağım 5 kitap:
Maral Atmaca kitapları (bu tek madde olsun aıshdıoeqaufh)
Vârislerin Oyunu (seriyi ful tek madde olarak aldım. Yeri yaralasar kadar olmasa da çok ayrı)
Gümüş Yürek 1 (mükemmel)
Ölü Tanrı'nın Şarkısı (okuyun okutturunnn)
Ateşten Tezahürat (ilk kitabı sevmemiştim ama ikinci kitap tam rsden çıkma zamanıma denk geldi. Tatlı bir romantikti)
Aklıma illaki başka kitaplar gelir ama bunlar aklıma geldiği için bunları yazdım