Güne kafamı kurcalayan bir soru sormakla başlayacağım 🙈
Beni bağışlayın ama neden herkes birbirine hocam diye hitap ediyor burda🙈😄 gerçekten merak ediyorum.
Roman kahramanlarına, yeni yıldan beklentilerini sordum.
Küçük Prens ( Küçük Prens ) : rakamsız, hesapsız ve 'biricik' bir yıl.
Zübük ( Zübük ): Fuzuli İşler Bakanlığına döndüğüm bir dünya
Winston Smith ( 1984): 2+2'nin 4 edebildiği bir dünya
Selim ( Tutunamayanlar ): Seninle dört buçağını dolaştığım bir dünya istiyorum Olric.
Jean Valjean ( Sefiller ): Gümüş şamdanların vicdanı sızlatmadığı bir dünya
İnce Memed ( İnce Memed 1 ): Hatçem, Hatçem, Hatçem
İlya İlyiç Oblomov Oblomov ): Ne? Yeni yıl mı oldu? Zakhaar, Zakhaaaar!
Astan ( Astan): Yeni yıl? Daha üç "otuzluktan" fazla var yeni yıla. Yoksa bu bir "düş girdabı" mı?
Hepimiz kendi romanlarınızın kahramanlarıyız.
Kahramanlarınkinden aşağı kalmayan umut dolu dileklerle yeni yıla başlamak dileğiyle
Serinin diğer iletileri
Memkeketin durumu nasıldır? #283422703
Sevgi neydi?: #282696520
Kahramanların suçları: #282450650
Akimes'in peşinde: #281722845