Merhaba sevgili okurlar! Bu akımı görünce ben de yapmak istedim. Umarım faydalı olur🩷
1) Kitaplığızde en çok hangi yayın var
-Saymaya bile gerek yok iş bankası kültür yayınları.
2)Kitaplığınızda olmasından pişmanlık duyduğunuz kitap
- Yere Yakın Yıldızlara Uzak tamamen şişirilmiş bir kitap. Parasını hak etmiyor.
3)Kitaplığınızdaki en iyi kitap?
-Cevaplanması zor bir soru. Sanırım Martin Eden . Hakkında konuşmaya bile gerek yok diye düşünüyorum.
4) Kitaplığınızdaki en iyi fantastik kitap?
-Çok fazla fantastik okuyan biri değilim. Cevap olarak yakın zamanda okuduğum Gümüş Yürek 1 diyebilirim.
5)Kitaplığınızdaki en iyi mitoloji kitabı
- Mitoloji okumuyorum.
6)Kitaplığınızdaki en iyi modern klasik?
- Martın Eden demek isterdim ama farklı bir cevap vermek için Zaman Makinesi diyeceğim. Harika bir kitaptı.
7)Kitaplığınızdaki en iyi Dünya klasiği?
- İvan İlyiç'in Ölümü güzel bir kitaptı. Aslında sorunun cevabı benim için farklı ama onu başka soruda yazacağım.
8)Kitaplığınızdaki en tatlı kitap?
- Çiçekler ve Yasemin 🩷🩷
9)kitaplığınızdaki en korkunç kitap?
- Korku kitabım yok ama Carmilla cevap olabilirim sanırım
10) Kitaplığınızda en çok eseri bulunan yazar?
Selam! Öncelikle daha önce böyle bir konuyu işleyen var mı bilmiyorum- ki eminim vardır- ama ben kimseden görmediğim için etiketleme yapmadım✨
Kitaplığımızın Enlerini seçip aynı zamanda bilgi alışverişi yapmış oluyoruz. Umarım kitap seçimlerinizde size yardımı dokunur.
(Güncellendi.)
1) Kitaplığızde en çok hangi yayın var
-Cevap vermek için saymam veya düşünmem bile gerekmedi. İş bankasının kitapları şu an kitaplığıma hakim...
2)Kitaplığınızda olmasından pişmanlık duyduğunuz kitap
- Alacakaranlık kitaplığımdaki tüm havayı bozuyor :(
3)Kitaplığınızdaki en iyi kitap?
- Yüzüklerin Efendisi - Kralın Dönüşü
4) Kitaplığınızdaki en iyi fantastik kitap?
- Yüzüklerin Efendisi - Kralın Dönüşü
5)Kitaplığınızdaki en iyi mitoloji kitabı
- #k:204078.
6)Kitaplığınızdaki en iyi modern klasik?
- Küçük Kadınlar
7)Kitaplığınızdaki en iyi Dünya klasiği?
- Yeraltından Notlar
8)Kitaplığınızdaki en tatlı kitap?
- Üzüm ve Diğer Şeyler