#rüzgargibigeçti #scarlet #onikimeşeler
Inside Out ama Kitaplarla
katniss everdeen☆ akım baslatmiss. Süper de olmuş🫶🏻 Öfke: Anında Karma çünkü Quint beni bu kitapta çok sinirlendirdi😭 Crush listemde zirvelerdeydi ve bir anda çakıldı yere ve ben kızın da verdiği tepkiden ötürü kurula kurula okudum son 50-60 sayfayı. Bu arada selam artemis yayınları, belki görürsün ☺️ 2. Kitabı çevir tamam 👍 Üzüntü: Cadının Yüreği bu kitabı zaten abim yoğun bakımdayken okumuştum. Aşırı derecede hassastım ve bir şeyler oldu ve ben hayvan gibi ağladım ve üzüldüm. (O zamanlar sezen boykot değildi, sezen dinlemiştim) Kaygı: Hainin Mührü 3 seriye ve karakterlere o kadar bağlanmıştım ki onlara bir şey olacak korkumdan anksiyetem tetiklenmişti. Gıpta: Cinder İSTİYORUM TAMAM MI? İSTİYORUM! O evrende o arkadaş grubunda olmak istiyorum. HATTA SPESİFİK OLARAK CRESS OLMAK İSTİYORUM😡😡 Zaten hep rapunzel olurdum, sarisinim da 😡 THORNEU İSTİYORUM TAMAM MI😡😡😡 (kitapta bir karakter olsam scarlet olurdum baydıvey) Neşe: Elfhame Kralı Öykülerden Nefret Etmeye Nasıl Başladı sanırım hiç stres olmadan ve sadece gülerek okuduğum tek kitap buymuş😔 Romcomlarda bile sinirlenmisim. BİR DAKİKA BULDUM ama sayılmaz. On Üç’ü Bağlamak çünkü çok gülsem de güldüğümün üç katı falan ağladım Bıkkınlık: Gölge ve Kemik hakkında konuşmayacağım bile. 2 yıllık okuma🫂 Utanç: Bronz tam olarak okuduğum için utanmıyorum ama pişmanım okuduğuma. Hayal kırıklığım bu kitap. Çok üzücüydü beğenmemek. (Alternatif: Ötanazi Okulu) Tiksinti: Hiç Bitmeyen Masal çok sıkıldım bu kitaptan. Korku: Death Note: Bir Başka Defter 7. Sınıfa giden Aybüke için dünyanın en korkunç şeyi falandı BB’nin yatağın altından çıktığı sahne.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
SAVAŞ OLSA HANGİ KARAKTERLERİ ALIRDIIM
Ben de akımı Hayruş ✮⋆˙ ve aybüke y. den görüp çok beğendiim kendi favori kitaplarımdan bir ordu kurmak istedim🫂 🦋 Çalıkuşu : İlk olarak Feride'yi alırdım. O kadar zorluğun, Anadolu'nun ücra köşelerinin üstesinden tek başına gelmiş bir kadın. Gururu ve o inatçı yapısıyla cephede asla pes etmeyecek bir lider olurdu bence. Kamran'ı ise hiç karıştırmıyorum, sadece ayak bağı olur. 🌊 Hainin Mührü 2 : Lunulata ve Hodbin kesinlikle bu orduda olmalı. Sular altındaki o tekesiz ve acımasız dünyada hayatta kalmayı başarmış karakterler. Hele Hodbin'in o stratejik zekası ve Gizliman'daki mücadeleci ruhu, savaşın seyrini tamamen değiştirir diye düşünüyorum. 🐺 Scarlet : Scarlet ve Wolf'u almak istedim Scarlet zaten doğuştan savaşçı ve gözü pek bir kız. Yanına bir de o Alfa gücüyle Wolf'u ekleyince ordunun ön cephesi tamamen güvenceye alınmış oluyor. Wolf'un koruma içgüdüsü bile tek başına yeter. 🎃 Ben, Kirke :Ben Kirke kitabındanda Kirkeyi alırdım sahadaki o ağırlığı çook hoşuma gidiyoor. 🔱 Percy Jackson ve Yunan Tanrıları :Listeye son olarak Percy ve Annabeth'i ekliyorum. Annabeth'in o kusursuz savaş stratejileri ve planlama yeteneği olmadan hiçbir savaşa girilmez zaten. Percy'nin de denizleri birbirine katan o gücünü arkamıza aldık mı, sırtımız bir daha asla yere gelmez.✨ 💖
İnceleme
Sawako yla bkm alışverişi yapmıştık bu gün alabildim sonundaa Hain Kraliçe ciltli ve ben bu kutabi 147 LIRAYA ALDIM OHA(btw seri hakkinda fikriniz varmi ben tamamen kapagini begendigim için aldimdaa) Sawakocumda kendine Scarlet kendimkilerden daha heycanliyimm😝😝 Cash asiri tatli kovboy kurgusuymus gibi duruyoo okuyup bana anlaticakk🥰🥰 şunları aldiii
JUST LOOK AT THEM.
Scarlet + Wolf ❤️‍🔥🎀🐺 ( Scarlet )
1000Kitap
Çok özendiğim için ben de yapmak istedim🫂 En Sevdiğim 3 Seri: Cinder Zalim Prens Lordlar ve Varisler En Sevdiğim 3 Kitap: Kalpsiz Satranç Cadının Yüreği En Sevdiğim 3 Kadın Kitap Karakteri: Hırsızların Dansı’ndan Aydınlıksisli Kazimyrah Zalim Prens’ten Jude Duarte Lordlar ve Varisler’den Nova Bonus: Cadının Yüreği’nden Angrboda En Sevdiğim 3 Erkek Kitap Karakteri Gilded’dan Gild Kalpsiz’den Jest Karanlık Zihinler’den Stewart kardeşler (üzgünüm ayrım yapamam) En Sevdiğim 3 Manga: Boruto: Two Blue Vortex, Vol. 1 (yargılamaca yok) Tuvalet Hayaleti Hanako-kun - 1. Cilt evim.
1000Kitap

filepenyez ✯

@thelastbloodbender
·
my big3 in the books!!
son zamanlarda çok fazla kaliteli kitap okuduğum ve çoğunu da aşırı sevdiğim için favorilerimi güncellemeye karar verdim 🪄 my big3 book series en sevdiğim 3 kitap serisi ⚡ Yüzüklerin Efendisi - Yüzük Kardeşliği Harry Potter ve Felsefe Taşı Cinder my big3 books en sevdiğim 3 kitap 🕯️ Dorian Gray'in Portresi Gurur ve Önyargı Acımak my big3 female book characters en sevdiğim 3 kadın kitap karakteri🏹 hermione granger inej ghafa eówyn my big3 male book characters en sevdiğim 3 erkek kitap karakteri ⚔️ aragorn kaz brekker sirius black + severus snape my big3 manga/manhwa/webtoon en sevdiğim 3 manga/manhwa/webtoon🧝🏻‍♀️ Bu Hayatımda Aile Reisi Olacağım 1 Cadı Şapkası Atölyesi 1