Selin Işık

Selin Işık
@seliin1811
eninde sonunda beni mahvedecek şeyleri arzuluyorum ben
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“…düşünmemek…” Düşünmemek istiyorum Düşünmemek istediğimi düşünüyorum
Geldim çünkü artık ayrı kalamazdım, çünkü kalbim beni gelmeye mecbur etti, çünkü, çünkü gelmek istedim.
Ruhu çok ağrıyordu, her zaman gülüyor olmuş olsa bile.
Manasız ve birbiriyle alakası olmayan birtakım şeyler düşünerek ağır ağır yürüyordum. Sanki kafama gelmekte ısrar eden bir fikri uzaklaştırmak istiyordum.