Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur
Kazaçiler
Rusların Güney Ordusu, Kafkas aşiretlerine direnmeyi Kazakla­rın nasıl savaştığını izleyip taklit ederek öğrendi. "Öncü birlikle­rin öncü birliği" olarak görülen cephedeki Kazaklar, Kafkasya' da doğmuş ve büyümüşlerdi. Nesillerdir sınır bölgelerinde yaşayan Terek ve Grebenski Kazakları, çoğu zaman doğal bir sınır oluş­turan Terek
Kendimin bir diriliș eri olduğuma inanıyorum. Bir Diriliș Cephesi bulunduğuna ve kendimin de o cephede bir savaş adamı olduğuma, olmam gerektiğine inanıyorum. Bu nasıl bir savaştır Topla, tüfekle, bombayla, molotof kokteyli veya füze, nükleer silâh veya gazla yapılan savaş olmaktan önce ve öte, bir ruh savaşıdır. Ruhlar arasında olan bir savaştır. Bu savaşlarda bedenlerden, maddî vücutlardan önce ruhlar, mânevî vücutlar, yani varoluşlar düşer, tutsak olur, yenilgiye uğrar. Ya da tersine düşürür, tutsak eder, yenilgiye uğratır. Bu bir zihniyet savaşıdır. Karayla akın savaşıdır. Bu bir hayat tarzı, dünya görüşü, yani bir medeniyet savaşıdır. Bedenimin, maddî vücudumun, benliğimin özü olan ruhumun bir aleti, bir kemanı, bir silâhı, bir donatımı olduğuna inanıyorum. Düşmanı 12'den vurmak için kullanılan bir silâh.
Reklam
Mucizeler asla kendi kendine ortaya çıkmazdı. Her daim onlara doğru koşan bir umut ışığı olurdu ve bu ışık sizi gözetir, beklentilerinize giden yolda size ışık tutardı. O ışığın aydınlattığı yolda doğru adımları atıyor olduğunuz için beklediğiniz sonuca ulaşırdınız sadece, buna mucize diyemezdiniz. Hedefe ulaşmak diyebilirdiniz ya da tam 12'den vurmak... . Fakat bu mucize olmazdı.
Sayfa 333
Düşmanı 12'den vurmak için kullanılan bir silah.
Sayfa 8 - Diriliş YayınlarıKitabı okudu
ATSIZ-KÜR ŞAD-BOZKURTLAR: TURAN'A DOĞRU Prof. Dr. Ahmet Bican Ercilasun Kür Şad Adı Ne Zaman Doğdu? Bozkurtların Ölümü Atsız’ın, tarihin tozlu sayfalarından çıkardığı Kür Şad'ın hikâyesidir. 639 yılında Çin sarayını basan 41 yiğidin hikâyesini Atsız Fransız kaynaklarından, muhtemelen Hüseyin Cahit'in De Guignes tercümesinden,
Bedenimin, maddi vücudumun, benliğimin özü olan ruhumun bir aleti, bir kemanı, bir silâhı, bir donatımı olduğuna inanıyorum. Düşmanı 12'den vurmak için kullanılan bir silâh.
Reklam
GEREK!. Unutarak derdimizi, Dost hâtırın sormak gerek!.. Harâp olan yurdumuzu, Yeni baştan kurmak gerek!.. Harp içinde, harp dışında,
Bu nasıl bir savaştır? Topla, tüfekle, bombayla, molotof kokteyli veya füze, nükleer silâh veya gazla yapılan savaş olmaktan önce ve öte, bir ruh savaşıdır. Ruhlar arasında olan bir savaştır. Bu savaşlarda bedenlerden, maddi vücutlardan önce ruhlar, manevi vücutlar, yani varoluşlar düşer, tutsak olur, yenilgiye uğrar. Ya da tersine düşürür, tutsak eder, yenilgiye uğratır. Bu bir zihniyet savaşıdır. Karayla akın savaşıdır. Bu bir hayat tarzı, dünya görüşü, yani bir medeniyet savaşıdır. Bedenimin, maddi vücudumun, benliğimin özü olan ruhumun bir aleti, bir kemanı, bir silâhı, bir donatımı olduğuna inanıyorum. Düşmanı 12'den vurmak için kullanılan bir silâh. Bu açıdan, beden de, maddi vücut da, onu çevreleyen fizik âlem, bu dünya da, hepsi âdeta ruhun uzantısı olarak yüce bir anlam kazanıyor. Vücudum ruhumun buyruğunda olmalıdır. Ruhum da mutlak âleme başını uzatmalı, ordan soluk almalı, ordan göz ve gönül almalıdır. Ruh, sürekli olarak, Allah'ı bilme, Allah huzurunda olma savaşı içinde olacaktır. Buna engel olmaya çalışan benlik içi veya ben ötesi bütün yåd varlıklarla savaşacaktır sürekli olarak ruh. Diriliş, ruhun açtığı bu sürekli savaşı sürdürme ve bu savaştan sürekli olarak başarılı çıkma demektir.
Sayfa 7 - 8Kitabı okudu
Darbe sonrası Türkeş ve ekibi günlük bir gazete kurmaya karar verirler. Türkeş bu iş için Irkçılık-Turancılık davası döneminden tanıdığı ileri sürülen ve istihbaratçı olduğu hususunda rivayetler olan Ziya Tansu'yu görevlendirmiştir. Ziya Tansu, sonradan Özel Harp Dairesi adını alacak olan Seferberlik Tetkik Kumlu'nun ilk mensuplarından ve
12 den vurmak
"Yüz ok attın, yüzü de boşa gitti. Akıllı isen bir at, fakat hedefe isabet ettir."
Sayfa 225 - Meral Yayın EviKitabı okudu
Reklam
Şimdi "nüşüz/aile içi geçimsizlik" meselesini bir düşünün. Siz bu ayeti "Kadın ve erkek aralarında aile içi bir sorunu çözeme­ dikleri zaman darp et, vur." şeklinde tercüme ettiğiniz sürece, hiç bir Müslüman kadın ya da erkeğin "kadına şiddete hayır" diyerek sokağa çıkma hakkı olamaz. Burada ahlaki bir çelişki var.
Bu bir zihniyet savaşıdır.Karayla akın savaşıdır. Bu bir hayat tarzı,dünya görüşü,yani medeniyet savaşıdır. Bedenimin,maddi vücudumun,benliğimin özü olan ruhumun bir aleti,bir kemanı,bir silahı,bir donatımı olduğuna inanıyorum. Düşmanı 12'den vurmak için kullanılan bir silah.
Sayfa 8 - diriliş yayınlarıKitabı okudu
AÇIKLIK EN DOGRU YOLDUR Röportaj : Alper Gazigiray [Ahmet Haluk Dursun] Zaman, 14- 15 Şubat 1988 Zaman: Sayın Muhsin Yazıcıoğlu kısa bir tercümeihalizi verir misiniz? Nerede doğdunuz? Kaç yılında doğdunuz, öğrenim hayatınız? Muhsin Yazıcıoğlu: Bismillahirrahmanirrahim. 1954 yılında Sarkışla, Elmalı köyünde doğdum. İlkokulu orada bitirdim.
12'den Vurmak
Seyahata çıkmak ne demek? Bilindik bir yerden bilinmedik olana yollanmaktır. Hayvan, seyahat etmez. Göçer. Seyahât, isteğe bağlıdır. Bundan dolayı irade taşıyan var olana mahsûstur. Göçmeyse, mecburiyet tahtında icrâ olunur.¹ Oysa seyyah yolunu düşünüp taşınarak, hesap kitapla bulmak zorundadır. 1-suikast kurbanı kötürüm kılınmış günümüz Türkçesinde yerini zorunlulukla değiştiren insana "göçmen" deniyor. Halbuki "göçmen" ıatılahı kuşlara mahsustur. Yerini yurdunu zorunlulukla değiştiren insan "muhacir"dir. Sadece moda olduğundan, meraksız, ilgisiz ve düşüncesiz gezen insan müsvettesine" turist" denir.
20 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.