Toptaş Yalnızlıklar'a şiir denmesini hiç sevmiyordu. Olsa olsa şiirsel metindir, diyordu bir söyleşisinde. Ki şiir demese bile çoğu şiir kitabından daha kaliteli. Cortazar'a Mırıldandığım Öyküler kitabıyla başlamayı düşünüyordum, kitabı bitirdikten sonraki yorumunuza göre fikir değiştirebilirim. Fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz, Aslı Hocam. İyi okumalar, iyi haftasonları. :)