Kitaplar hedeflediğim zamanlarda bitmiyor. Okuyacağım dediğim zamanlarda yorgunluk, ağırlık çöküyor. Başka başka şeyler çıkıyor. Mesela bu hafta içi akşamları hiç evde duramadım. Eve gelince de ağırlık çöktü, kitaplar kaldı. Seneye başlarken ‘okumadığım gün olmasın’ diye niyet etmiştim lakin okumadığım günler, akşamlar oldu. Lakin yine de pes etmeden okumaya, yeni kitaplara başlamaya devam…
Şu anda Öncü Sûfîler (3 Cilt Takım), Peygamberimizin (s.a.v) Hayatı (2 Cilt Takım), Yunus Emre Divanı, duruyorken bir de Delilik Ülkesinden Notlar’a başladım. Şöyle teselli ediyorum kendimi ki inşallah züğürt tesellisi değildir. 😂
“Sefer bizden, zafer Allah’tan”
Haydi hayırlısı.
2026 hedeflerimi hatırlayalım.
1) Öncü Sûfîler (3 Cilt Takım)’in bitime son 436 sayfa
2) Yunus Emre Divanı’nj okuyorum.
3) Tarık Tufan’dan bir kitap bitirdim. Biliyorsunuz: Âşıklara Yer Yok
4) Kemal Tahir’den de bir kitaba başladım lakin ara ara okuduğum için burada henüz paylaşmadım 🙂
5) 21 kitaptan da 10’u tamam. 11. ve 12. yolda inşallah 🙂
Diğerleri ise Allah Kerim 🙂