“… Kadın evine giderken hiç tanımadığı, histerik bir manyak tarafından öldürülmüştü. Ortada hiçbir sebep,kışkırtma ya da en ufak bir şey yoktu. Sadece eli silah tutan bir deli ve evine gitmek için sokakta yürüyen bir kadın”
… Binlerce kadın; sokakta,evde,okulda katlediliyordu. Ne mekân ne zaman ne yaş ne de başka bir şey önem arz ediyordu…