Ah! Herkes de bütünüyle yanlış tanımadı beni!.. İnsan türünün iğrençliği herkese sirayet etmemiş! Yok! Bazı gelişmiş ruhlar dünyada, orada burada... tamamen iyi niyetli olduğumu görmeyi başardılar! İşte! Burada! Bir tanesi!
Edebiyat
"Hata yaptığını kabul etmekten daha zor olan şey, o hatayı yaparken ne kadar haklı olduğuna inanmış olmaktır."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan her önüne çıkanı bir hata diye atacak olursa, doğruya ne zaman rastlayacak?
Sen şeytanı göremiyorsun diye, şeytanın da seni göremediğini sanıyorsun. Düştüğün en büyük hata bu. Çünkü şeytan seni daima izliyor.
Sayfa 117 - Ephesus Yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı
It’s not me saying it—the book says so..
İnsan eğer muhalifine karşı zalim,sevdiklerine karşı kayırmacı davranır,hata yapan insanları bağışlamaz ve yaptığı işlerde hileye başvurursa,onun takvasından söz etmek mümkün değildir.
Sayfa 85·Kitabı okuyor