Merhabaaaaaa!
Harika bir gece ve Nisan ayı bitti.
Nisan,benim için çok verimli bir ay oldu. Karantinadayken bardağın dolu tarafından bakabildim ve en sevdiğim şeyi yaptım,kitap okudum.Klasiklere boğuldum diyebilirim. Bence çok değerli eserler ve klasiklere başlamak isteyenler bunları not edebilir. Bilimkurgu ve polisiye türlerine de yer verebildim. Hepsi ayrı ayrı bu dev eserler,bana çok şey kattı ve okurken keyif aldım. Hepsine benden 10/10.
~Honore De Balzac-Goriot Baba
~Karl Marx ve Friedrich Engels-Komünist Manifesto
~Fyodor Dostoyevski-Yeraltından Notlar
~Jane Austen-Leydi Susan
~H.P Lovecraft-Nyarlathotep
~Lev Tolstoy-Polikuşka
~Fyodor Dostoyevski-Karamazov Kardeşler(2 cilt)
~Charles Dickens-Dedektifler
~Yevgeni Zamyatin-Biz
~Pierre Boulle-Maymunlar Gezegeni
~Lev Tolstoy-Savaş ve Barış(4 cilt)
~Ahmet Ümit-Kırlangıç Çığlığı
Mayıs ayında bakalım neler okuyacağız.Şimdilik güle güle...