dönüşmek mi gerekiyor kendimizi yeniden
kurgulamak için?
gelecek geçmişten daha güzel olabilir mi kayıplarımıza rağmen?
sevdiklerimiz için varlığımız ne ifade ediyor?
yokluğumuz da varlık sayılır mı?
sorularıma yanıt verebilecek midir Kafka Dönüşüm ile?
Cevahir Sevil
1.6.2025