Çok teşekkürlerr canımm🤍. Kesinlikle başlamalısın okuduğum kısma kadar sevdiğim bir seri oldu. Belki ilk kitaplar sarah j maas'ın yaşının küçüklüğünden dolayı yazımı ve karakterler o kadar iyi gelmeyebilir ve 'ya abarttıkları seri bu mu?' diye düşünebilirsin( ben de öyle olmuştu da) ama yeni karakterlerin gelmesi ile seri çok farklı bir noktaya gidiyor🤎